Part 1

1.2K 34 1
                                    

Dani's POV

"Dani wordt wakker!!" ik deed me ogen open en keek op mijn telefoon.

'Luke komt vandaag thuis!'

Ik sprong op en zetten mijn wekker uit, ik pakte mijn kleding en liep naar de badkamer. Toen ik klaar was met douchen wikkelde ik mijn zwarte haar in een knot op me hoofd....Jaa ik weet het, ik ben het zusje van Luke en heb zwart haar...ik ben eigelijk blond maar vond het niet mooi dus heb het geverfd! Ik pakte mijn make-up en deed wat mascara op en een beetje lipgloss..toen ik klaar was keek ik in de spiegel. ik had mijn high waist skinny aan met mijn All Time Low top en mijn all black vans. ik liep naar beneden en zag mijn moeder zitten.

"Goeiemorgen mam!"

"Goeiemorgen mop, lekker geslapen?" Ik liep naar de koelkast en pakte de sinaasappelsap.

"Ik heb de halve nacht wakker gelegen, ik was zo nerveus omdat Luke vandaag thuis komt!" Ze glimlachte naar me en ik dronk mijn drinken snel op.

"Ik moet gaan, Luke is er over een half uurtje!"

"Sorry dat ik niet mee kan mop, werk belde er is een spoedt!"

"Is niet erg we zien je vanavond!" ik gaf haar een kus en liep snel de deur uit naar mijn auto. jaja ik heb mijn rijbewijs..nu net een week maar dat maakt noet uit, ik mag rijden! ik reed naar het vliegveld en liep naar het oppik plekje.

"Smurf!!" ik keek op en zag Luke aan komen lopen..noemt ie me nog steeds zo?

"Penguin!!" ik rende naar hem toe en sprong in zijn armen.

"Hey klein zusje..ik heb je zo gemist! Een jaar is veel te lang!" Ik keek hem aan en glimlachte.

"Goh zou je denken! beloof me dat je me nooit meer zo lang alleen laat!"

"Beloofd! je bent zo mooi Dani..kijk nou, mijn kleine zusje helemaal volwassen!"

"Ik ben pas 17 Luke.."

"I know, maar je bent bijna jarig! dan ben je niet meer mijn kleine smurf!" ik stak me tong uit en we liepen het vliegveld uit.

"Van wie is die auto?"

"Van mij!"

"Heb je je rijbewijs..ik heb echt veel gemist...wacht! je hebt geen vriendje toch?" Hij keek me doordringend aan en ik schudden me hoofd.

"Nee Luke..wees maar niet bang, stap nu maar in, we gaan naar huis!" Ik kan Luke niet vertellen over Kevin.

Luke's POV

Toen we thuis waren leek alles zo anders..alles was zo verandert in een jaar en Dani al helemaal.. ze is zo volwassen geworden en zo knap! ik weet dat als ik mijn band aan haar voorstel ik hun duidelijk moet maken om bij haar weg te blijven!

"Dus Dani..zwart?" hij pakte een pluk haar en keek ernaar.

"Ja sorry dat blond vond ik niks...vind je het lelijk?" hij schudden zijn hoofd en glimlachte.

"Het staat je prachtig..vooral met die groene ogen, net zoals mam! waar is mam eigelijk?"

"Werk..ze zou vanavond weer thuis zijn..trouwens Stephanie komt vanavond is dat oke?" Gaat ze nog steeds met haar om? ik vond haar altijd vreselijk irritant en zij mij ook..we hadden altijd ruzie...eigelijk wil ik haar niet zien, maarja het is haar beste vriendin!

"Ja hoor..als ik de jongens mag uitnodigen!"

"Deal!" Later die middag kregen we een berichtje van mijn moeder dat het haar spijt maar dat ze vanavond moet overwerken en in het ziekenhuis moet blijven.

Big brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu