Luke's POV
Je zou denken dat het niet erg vind dat Steph weg is...dat het me niks boeit? nou dan heb je het fout. ik vind het vreselijk en inplaats van al die ruzies die we altijd maakte wou ik dat we het leuk hadden gehad, dat ik haar had verteld wat ik haar wou vertellen..zoals...dat ik ongelofelijk gek op haar ben. Sinds Dani net haar omgaat vond ik haar al interessant..en toen ze ouder werd, werd ze ongelofelijk knap!
-2 jaar terug-
"Luke ik ben even naar de winkel..als Stephanie er is, houd haar even bezig!" Riep Dani en ze liep snel de deur uit. Steph komt! ik rende naar boven en pakte een zwarte skinny en mijn Nirvana shirt. Ik deed snel me haar goed en liep weer naar beneden om de deur open te doen. perfecte timing!
"Hey Steph!" ze glimlachte naar me en gaf me een knuffel.
"Hoi Luke..alles goed?" ik knikte en ze liep door.
"Waar is Dani?"
"Die moest even naar de winkel, tot die tijd moest ik je vermaken.." ze begon te blozen en nam plaats op de bank.
"Dus hoe ga je me vermaken?" ik keek haar aan en ging naast haar zitten.
"Hmm wat dacht je van een spelletje Mario kart?" Er verscheen een glimlach op haar gezicht.
"Ja!"
-
-
-
"Je speelt vals!"
"Ik speel niet vals, jij kan het gewoon niet" ze keek me boos aan en gaf me een duw. ik tilde haar op en begon haar te kietelen.
"Nee Luke...alsjeblieft!"
"Geef je dan toe dat je het niet kan?" ze bleef stil en bewoog niet. ik legde haar op de bank en ging op haar zitten.
"Ga van me af dikzak!" ik begon te lachen en schudden me hoofd.
"Nee, niet tot jij toegeeft dat je vreselijk bent in spelletjes..."
"Nooit!"
"Dan zit ik hier nog wel een tijdje!" ze begon te spartelen en probeerde weg te komen, maar dat lukte natuurlijk niet
"Geef het nou op schat.." Ze keek me aan en begon te blozen.
"je flirt toch niet met me?" Ze keek me aan met een grijns en ik lachte terug.
"En wat als ik dat wel doe?" Ze leek verast van mijn antwoord, maar haar glimlach verdween niet. ik leunde meer naar voor en hield haar handen boven der hoofd.
"Nou?" Onze lippen waren zo dichtbij dat ik haar adem op mijn lippen voelde.
"Kus me.." ik keek haar verbaast aan. wat zei ze? ze beet op haar lip en keek me afwachtend aan. ik leunde dat kleine beetje naar voor en drukte mijn lippen op die van haar. Haar handen verdwenen in mijn haar en mijn handen vonden hun weg langs haar lichaam. onze lippen paste perfect in elkaar en ik wou ook echt niet stoppen. na een tijdje trok ze terug en keek ze me glimlachend aan.
"Dat wou ik al een hele tijd doen..maar Dani was er altijd.."
"Dani! Steph dit kan niet.." Ik stond snel op en ze keek me verbaast aan.
"Pardon?"
"Ze is jou beste vriendin en mijn zusje...wat zou ze wel niet denken..."
"Wat maakt dat uit..we vinden elkaar leuk toch?" ik keek haar aan en knikte.
"Nou dan! waarom zou Dani ons dan tegen moeten houden? ze vind het vast leuk!"
"Nee dat vind ze niet...het kan niet oké!" ze keek me boos aan en ik voelde me schuldig...maar Dani heeft altijd gezegd dat ik niks met haar vriendinnen mag doen.
"Je doet echt belachelijk..zoen me dan ook niet....weetje je bent echt een eikel! als jij ons laat gaan omdat je bang bent voor je zusje...ben je behoorlijk zielig!" en met dat liep ze de deur uit.
-Nu-
Ik pakte mijn telefoon en scrolde door mijn contacten lijst. ik klikte op Steph en stuurde een sms'je. Ik hoop dat het geen domme set was.
"Luke kom!" ik stopte snel mijn telefoon weg en liep met de jongens mee naar de zaal.
JE LEEST
Big brother
FanficGrote broers zijn altijd zo beschermend en Luke al helemaal! Jaja DE Luke Hemmings is mijn grote broer. Luke en ik waren altijd super close maar nu hij in een band genaamd '5 Seconds of Summer' zit zie ik hem heel weinig. Ik mis hem ontzettend omdat...