Part 10

279 19 1
                                    

Dani's POV

We waren nu 4 maanden verder en de jongens waren al weer bezig met de tour. Steph en ik gingen super bij X-Factor maar verlangde heel erg naar huis. Calum en ik waren beste vrienden. we skypte elke avond, belde wanneer het kon en smste de hele dag! Het is fijn hem terug te hebben als vriend. als je je afvraagt of ik nog gevoelens voor hem heb...nou dat heb ik. het is vreselijk om er niks mee te doen, maar het is beter zo. ik vulde me flesje en liep terug de repetitie zaal in. Voor ik het wist werd ik opgetild en rond gedraaid.

"Omg zet me neer!!" Hij luisterde niet en ging door.

"Will serieus!!" hij zetten me neer en trok me dicht tegen zich aan.

"Wat een toeval..jij ook hier?"

"Grappig hoor.." ik probeerde mezelf los te maken van hem maar het lukte niet.

"Gaan we vanavond nog uiteten?" ik knikte en hij gaf me een kus op me wang.

"Mooizo!" hij liet me eindelijk los en ik liep naar Steph.

"Wat wou die nou weer?"

"Hij vroeg of we vanavond nog uiteten gingen..." steph keek me aan met grote irritantie.

"Ben je serieus! wanneer stopt dit? je haat hem! je bent nog steeds verlieft op Calum!"

"Niet!"

"Is dat het?" ik keek van haar weg. Ik weet wat ze gaat zeggen. ik weet wat ze van me wil horen.

"Je gaat zo veel met Will weg omdat je die gevoelens voor Calum wil verbergen..is het niet?" Ik reageerde niet en ging verder met stretchen.

"Ik heb gelijk he? ow Dani kom op nou.." ik keek haar aan.

"Hij zit nog steeds in me hoofd oké..nu blij!?"

"Ik wil dat je gelukkig bent...en door nu zo veel met Will te zijn ben je niet gelukkig! je moet bij Cal.."

"Nee! ik moet hem laten gaan. het is klaar we zijn vrienden meer niet! vanavond ga ik uit met Will omdat ik dat wil!" ze keek van me weg en ging verder met stretchen. wie hou ik voor de gek?

.

.

"Dani ben je klaar die idioot staat voor de deur!" ik liep snel me kamer uit en keek Steph boos aan.

"Doe normaal!" ze hield haar handen op in verdediging en liep van me weg. ik liep snel naar de deur en deed open.

"Hey schoonheid, je ziet er prachtig uit!" ik glimlachte naar hem.

"Dankje Will, jij ziet er ook niet slecht uit."

"Ben je klaar?" ik knikte en liep met hem mee naar zijn auto.

"Waar gaan we heen?"

"Dat zie je snel genoeg!" we stapte in en hij reed weg.

.
.

Stephanie's POV

Ik pakte snel mijn laptop en drukte op Skype. Kom op wees online...ik klikte op bellen en wachten af.

"Hey steph!"

"Luke! je moet me helpen."

"Hoezo?"

"Ik weet dat je Dani en Calum niet samen wil maar dit werkt niet...ze gaat nu weer uit met die Will en het zal me niks verbazen als ze nog een relatie met hem aangaat ook."

"Vind ze hem niet echt leuk?"

"Nee ze zei vammidag zelf dat ze haar gevoelens voor Calum wil verbergen..en dan maar met Will maar het is een klootzak!" hij dacht na en knikte.

Big brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu