Part 6

391 22 1
                                    

Stephanie's POV

De taxi stond te wachten en ik zei nog snel Calum gedag.

"Doei Steph!"

"Doei Calum..doe je voorzichtig met jezelf?" Hij knikte en glimlachte naar me. ik zag Dani aan komen lopen en ik keek Calum aan.

"Alsjeblieft wees lief en zeg gedag..dat verdient ze!" Hij zei niks en ik zuchtte. ik stapte snel in en wachten op Dani.

-

-

Eindelijk stapte ze en ik keek haar aan.

"Wat is er met jou gebeurt? het lijkt alsof je een spook heb gezien!" ze staarde voor zich uit en keek me uiteindelijk aan.

"Calum...hij...hij heeft me gezoent!"

HIJ HEEFT WAT?"

"Ik zei doei..en hij zoende me opeens..en daarna liep hij weg voor ik iets kon zeggen..."

"Jongens zijn zo raar..."

"Ik ben nu zo in de war...ik dacht dat hij me haatten?"

"Misschien toch niet...maar mop we gaan nu 6 maanden weg..vergeet hem!" Ze knikte en keek naar buiten. ik moet hem spreken! hoe kan hij dit doen? ik pakte mijn telefoon en schrok toen ik zag van wie ik een sms'je had.

Van: Luke

Ik mis je..

Was dit echt voor mij? misschien had hij het verkeerd gestuurd...ik keek naast me en zag dat Dani me vragend aan keek.

"Wat is er?"

"Beloof je me dat je niet boos op me wordt.." ze keek me twijfelend aan maar knikte uiteindelijk toch.

"Vertel!"

"Nou 2 jaar terug...ik kwam toen bij jou maar je was er nog niet en toen moest Luke me vermaken weetje nog?"

"Het zal wel...dat is lang geleden..vertel door.."

"We gingen toen een spelletje doen op de Wii en ik was irritant..en toen waren we aan het stoeien en daarna..het was niet de bedoeling ofzo..het gebeurden opeens..."

"Wat gebeurde?"

"We hebben gezoend..." ze keek me aan met grote ogen...ik kon niet zien of ze nou boos was of dat het iets anders was.

"JULLIE HEBBEN WAT?!"

"Het spijt me, het gebeurde en we vonden elkaar leuk...ik.."

"Leuk? jullie vinden elkaar leuk?"

"Vonden..Luke zei toen dat het niks kon worden om jou..ik was zo boos op hem en we hebben elkaar daarna niet meer gesproken.."

"Daarom hadden jullie ruzie...om mij?"

"Hij zei dat jij het niet zou accepteren dus wou hij het niet..."

"Maar...ik heb er geen problemen mee..ik heb ooit voor de grap gezegd dat ie bij mijn vriendinnen weg moest blijven maar dat zegt elke zus toch? dat was niet serieus!"

"Ja hij denkt van wel.." ze keek naar me telefoon.

"Was het sms'je van Luke?" Ik knikte en ze keek me afwachtend aan.

"Wat zei hij?" Ik liet het sms'je zien en ze begon te lachen.

"Echt Luke weer! Dit is zo gemeen...ik mag niet met Calum..ik moet bij zijn vrienden weg blijven en hij is ondertussen met jou bezig!" Ik keek haar aan en zag dat ze boos werd.

"Weetje doe wat jullie willen...ik gun het jullie...ik wou alleen dat Luke ook zo was." ik voelde me schuldig...ik kan niet een relatie met Luke aangaan als hij Dani verbied met Calum te gaan. ik pakte me telefoon en smste Luke terug.

Naar: Luke

Meen je dit? daar kom je nu pas mee? ik mis jou ook en je moet weten dat Dani er nooit een probleem mee had gehad als wij samen waren..maar nu heb jij haar verboden om bij Calum in de buurt te komen dus heb jij ook een probleem...denk na over wat je wil Luke.

x Stephanie

Ik hoop dat het duidelijk voor hem is! Anders kunnen wij niks beginnen en zijn Dani en Calum ongelukkig. Ik wil dat mijn beste vriendin gelukkig is en als dit de enige manier is dan moet dat maar...ik ben gek op Luke..nog steeds boos maar wel gek op hem! hij moet alleen Dani haar eigen keuzen laten maken..

-

-

-

''hoelaat beginnen we morgen?'' ik plofte op de bank van ons nieuwe appartement en keek in de agenda.

''12 uur.''

''ow oké, dan ga ik vroeg naar bed..jij ook?''

''we zouden nog met de jongens skypen..dat hebben we beloofd.'' ze zuchte diep en keek voor zich uit.

''ik weet niet of ik daar bij moet gaan zitten...ik wil Calum niet zien nu.''

''snap ik, maar je kan niet onze afspraak met Michael en Ashton afzeggen omdat hij een eikel is!''

"I know.." ik stond op en keek rond.

"Het is wel echt mooi hier!" Dani knikte en keek om zich heen. Ins huis was zwart wit..met hier en daar een paars accentje.

"Ik kan hier wel aan wennen..maar ook die 4 slaapkamers! als er iemand komt kunnen zr blijven slapen.."

"Zoals de jongens?" ze knikte en glimlachte naar me.

"Ja de jongens ja...Stephanie, denk je dat Luke en Calum praten?"

"Hoebedoel je?"

"Nou Luke is verliefd op jou...en Calum en ik...ik weet niet hoe dat zit maar ik dacht dat er iets was...vroeg me af of hun misschien praten over ons en over hun gevoelens.."

"Ik weet het niet..ik hoop het..misschien dat Luke dan verandert van gedachten.."

Big brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu