Part 4

408 23 1
                                    

Calum's POV

"Ga jij ze niet missen?" Ik keek Michael aan en richte daarna mijn blik op Dani.

"Nee, ik ben blij als ze weg is!" en met dat liep ik weg. het deed zo veel pijn maar ik moest mezelf wijs maken dat ik niet verliefd op haar ben. Ik liep terug naar de kleedkamer en al gauw volgde Luke.

"Wat is er mis met jou!" ik keek om en voelde mezelf koken.

"Mis met mij? ik moest verdomme van jou doen alsof ik haar haatte! en nu is het nog niet goed!"

"Je moet niet zo iets zeggen..ben je gek!"

"Wat moet ik dan zeggen?"

"Weet ik veel..dat je het jammer vind dat ze weg gaat, dat je haar gaat missen.." Ik keek hem aan en begon te lachen.

"Hoe dan? Ik haat haar! ik kan niet zeggen dat ik haar mis...dat is raar! en trouwens jij hebt Steph niet eens gedag gezegd..ga je dat wel doen?" hij schudden zijn hoofd en keek naar de grond.

"Dat kan niet..ik..ik kan dat niet"

"Nee omdat je verliefd op haar bent...daarom! En je doet er niks mee omdat je het mij en Dani ook verbied! je bent een eikel weet je dat!" ik liep boos door en voor ik de kleedkamer uit kon lopen hield Ashton me tegen.

"Jij bent de grootste eikel die ik ken weet je dat!"

"Hoezo?"

"Je maakt Dani kapot..wat heeft ze jou ooit aangedaan? waarom haat je haar zo?"

"Omdat ik verliefd op haar ben...en dat kan niet!" Hij keek me geschokt aan en begon te lachen.

"Je maakt een grapje toch?"

"Nee...ik ben echt verliefd op haar.."

"Maar..waarom doe je dan zo?"

"Vraag dat aan Luke!" ik liep langs Ashton naar buiten..ik heb geen zin in hun gezeur!

-

-

-

-

Na een tijdje hoorde ik Ashton naar buiten komen. Hij keek me aan en schudden zijn hoofd.

"Luister, ik ga die meiden halen..hun taxi wacht voor...als je doei wil zeggen moet je daar heen komen, en geloof mij..je wil doei zeggen!" Hij liep weg en ik keek Ashton na. hij heeft wel gelijk...hierna zie ik Dani sowieso 6 maanden niet tot wij weer in Londen zijn..en daarna weer 6 maanden..ik moet haar duidelijk maken dat ik om haar geef...maar hoe? ik schrok uit me gedachte toen Ashton met Stephanie en Dani langs kwam lopen. ik Kee Dani aan en voor een klein moment waren onze blikken op elkaar gericht..ik glimlachte naar haar en ik zweer dat ik een klein glimlachje zag verschijnen op haar prachtige gezicht. ze liep snel door en ik zag haar nog achterom kijken. ik stond op en liep samen met Luke achter hun aan.

"Ga je haar gedag zeggen?" ik knikte en hij glimlachte naar me.

"Dat is goed van je..kijk Calum het spijt..."

"Laat het Luke!" hij keek van me weg en liep meteen naar Dani. ik liep door naar Steph en gaf haar een knuffel.

"Ik ga je missen...doe je voorzichtig!" ze glimlachte naar me en knikte.

"Ik ga jou ook missen Cal..beloof me dat we elkaar blijven spreken!"

"Tuurlijk! 6 maandjes zijn zo voorbij, echt waar!" ik gaf haar nog een knuffel en zag dat Dani al aan kwam lopen. steph stapte snel in en Dani stond nog buiten me ongemakkelijk aan te staren.

"Doei Calum" ik weet niet waarom ik het deed maar ik stapte naar voor en zoende haar. tot mijn verbazing zoende ze me terug...wauw wat voelt dit goed! Onze lippen paste perfect in elkaar..alsof ze voor elkaar waren gemaakt. ze trok terug en keek me verbaast aan.

"Uhhmm...doei Dani.." Voor ze iets kon zeggen draaide ik me om en liep snel de arena weer in. Toen ik binnen was leunde ik tegen de deur en staarde voor me uit. wat maak ik mezelf wijs? ik ben gek op die meid! deze 6 maanden worden vreselijk!

"Wat is er met jou?" ik keek op en zag Ashton staan.

"Ik..ik denk dat ik net heel misschien Dani heb gezoend.." hij keek me aan met grote ogen.

"Dat meen je niet!" ik knikte en begon te glimlachen..het gevoel van haar lippen zat nog ligt op mijn lippen en het voelde geweldig.

"Luke vermoord je!" Ik keek op en duwde mezelf van de deur.

"Het boeid me niet wat Luke vind...ik snap niet dat ik heb geluisterd naar die eikel..ik kan er toch niks aan doen dat het zijn zusje is...en dat ik verliefd op haar ben" Ashton keek me aan en stopte met lopen.

"Je hebt jezelf zwaar in de nesten geholpen vriend...ze is 6 maanden weg...er kan een hoop gebeuren in 6 maanden tijd.."

"Denk je dat ik dat niet weet?"

"Luister..we zijn allemaal down omdat ze weg zijn..vanavond skypen we met ze en misschien op die manier kunnen jullie praten...of appen...of iets anders.." ik knikte en we liepen door naar de kleedkamer.

"Ze zijn weg he?" Ik keek Michael aan en knikte. Hij plofte op de bank met zijn eenhoorn knuffel.

"Ik trek dit niet...wat een kut leven!" we begonnen allemaal te lachen en hij keek ons boos aan. maar zeg eerlijk wie zou er niet lachen? Michael, knuffelend met een eenhoorn knuffel op de bank. Het zag er erg grappig uit.

"Laten er ons klaar maken voor de show vanavond...we moeten nog een hoop doen...en ze komen toch niet meer terug voor de komende 6 maanden" Luke had gelijk...we moeten ons richten op onze muziek! dat is belangrijk nu...maar toch bleef Dani door me hoofd heen spoken..wat als ze in die 6 maanden een ander vind? of me vergeet?

Big brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu