Part 11

296 21 5
                                    

Dani's POV

"KOM!" ik schudden me hoofd en hij pakte me pols stevig vast.

"Auw je doet me pijn!" het boeide hem niet en hij trok me mee.

"Will ik wil dit niet!" ik trok mezelf los en rende naar de deur.

"Kom op schatje, we hebben een relatie je weet wat daar bij hoort." hij kwam achter me aan en duwde me tegen de muur aan. zijn handen gingen over mijn lichaam en ik voelde me zo dom.

"Laat me los!" ik gaf hem een knietje en rende de deur uit. hoe kon ik zo stom zijn om bij hem te blijven...dit gaat al zo lang zo..hij behandelt me verschrikkelijk. Ik rende naar huis en dat was een tyfus eind! toen ik aankwam rende ik naar boven en deed snel de deur open. ik leunde tegen de deur om op adem te komen.

"Dani?" ik keek op en zag Steph staan.

"Gaat het wel goed? wat is er gebeurt?" Ik stond op en liep naar de bank.

"Nou ik heb net vanaf Will zijn huis naar hier gerent...dus ik ben een beetje buiten adem." ze kwam naast me zitten en keek me bezorgd aan.

"Alsjeblieft vertel me wat er is gebeurt!"

"Hij wou..hij..hij wou sex met me maar dat wou ik niet...en toen werd hij boos..." Ze keek me aan met grote ogen.

"Hij wordt altijd boos...Dani hij is niet goed voor je!"

"Hij bedoelde het vast niet zo..." ze stond op en keek me boos aan.

"Je bent echt belagelijk weet je dat!" ze liep weg en ik keek voor me uit. wat moet ik doen?

Calum's POV

Nadat we alle spullen In de bus hadden gezet, stapte we in de bus.

"Klaar om terug te gaan naar Engeland?" Ik knikte en plofte op de bank neer. eindelijk zie ik Dani weer. hopelijk kan ik haar bij die gast weg krijgen.

"Calum kan ik met je praten?"ik knikte en Luke kwam bij me zitten.

"Kan je iets voor me doen?"

"Wat?"

"Kan jij alsjeblieft ervoor zorgen dat Dani bij Will weg gaat?" ik keek hem verbaast aan.

"Hoe wil je dat ik dat doe?"

"Weet ik niet...zeg haar wat je voor der voelt ofzo.."

"Wat? ik dacht dat je..."

"Ja ik weet het maar liever mijn beste vriend dan een idioot die haar behandelt als oud vuil!" ik keek hem nog steeds verbaast aan.

"Als jij met haar gaat dan weet ik zeker dat ze goed wordt behandelt...dat de jongen waar ze van houd ook echt van haar houd."

"Oke..."

"Als we terug zijn gaan we haar bij hem weg krijgen oke? en dan krijg jij haar terug!" ik knikte en glimlachte naar Luke. ik hoop dat het werkt.

.

.

Het was eindelijk zo ver. we gingen terug naar Engeland! Als we daar waren hadden we twee optredens en een week vrij!

"Staat alles in de bus?" we knikte allemaal en stapte in. Lets go!

.
.

"Cal!" ik keek om en zag Luke staan.

"Ik heb Steph gevraagd of ze met me uit wil als we terug zijn in Engeland.."

"En?"

"Ze zei ja!" ik glimlachte naar hem.

Big brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu