Calum's POV
"Hoelaat gaan we nou?" Luke keek me geïrriteerd aan en zuchtte.
"Jeetje, we gaan over 10 minuten, doe is rustig!" ik knikte en pakte tas. ik zetten alles in de kofferbak en stapte in. Vandaag was de dag dat we Dani en Stephanie weer zien. Ik heb niet meer met haar gepraat na dat ene berichtje die ik haar had gestuurd en ik heb ook nooit reactie gehad. Ik was ook dom om het te sturen..alsof ze me zo makkelijk zou vergeven...liever vergeten denk ik.
"Hoelang zit je hier al?" ik keek van Michael naar me horloge.
"Uhmm 10 minuten.."
"Je hebt er echt zin in he?" ik voelde mezelf rood worden en keek weg.
"Het is niet erg, we verheugen ons er allemaal op!" hij glimlachte naar me en kwam naast me zitten. toen iedereen in het busje zat konden we eindelijk vertrekken.
Dani's POV
"VANDAAG KOMEN ZE!" Stond in de agenda die op de tafel lag. Stephanie weer.
"Klaar om Calum te zien?" ik keek haar twijfelend aan.
"Ik weet het niet..het is raar ik heb nooit meer een berichtje of wat dan ook gehad van hem." ze keek me begrijpend aan en bracht het beddengoed naar de logeer kamers. ik hoorde me ringtone en keek op me telefoon. Will.
"Hey will!"
"Heyy mop, gaan we nog wat drinken vandaag?" ik was helemaal vergeten dat ik dat had afgesproken.
"Uhmm...ik ben bang dat ik niet kan, mijn broer komt vanmiddag terug van tour...sorry."
"Dan doen we het daarvoor oke?" Ik dacht na over mijn antwoord.
"Alsjeblieft Dani..."
"Oke..is goed...hoelaat?"
"1 uur, is dat goed?" Ik keek op de klok en zag dat het half 12 was.
"Ja dat moet wel lukken, zie ik je straks!"
"Okee tot zo!" ik hing op en kon mezelf wel voor me kop slaan...waarom zei ik ja? Will is één van de jongens die ook bij X Factor dansen. hij is heel aardig, maar zoooooo vol van zichzelf, het is echt vreselijk! ik heb hem al zo vaak afgewezen maar het blijkt niet door te dringen.
"Wie was dat aan de telefoon?"
"Will.." Steph keek me geïrriteerd aan en draaide met haar ogen.
"Wat moest hij nou weer?"
"Hij wou wat gaan drinken.."
"Maar de jongens komen!"
"Ja hij wou me om 1 uur ophalen."
"Je hebt ja gezegd?" ik keek haar aan en knikte.
"Jij bent echt gestoord! waarom altijd zo aardig...hij stalkt je!" ik begon te lachen en schudden me hoofd.
"Dat valt best wel mee.." ik liep naar me kamer en begon me snel om te kleden voor mij 'date' met Will.
-
-
-
"Doei Steph, tot straks!" Ik liep de deur uit en zag Will zijn auto voor de deur staan. ik liep er snel heen en stapte in.
"Hey schoonheid!" de koude rillingen gierde over me rug bij zijn woorden. ik probeerde vriendelijk te lachen maar volgens mij leek het net alsof ik kiespijn had.
"Heyy...waar gaan we heen?" hij starte de auto en begon te rijden.
"Bij Starbucks wat drinken?" Ik knikte en keek voor me uit. laat dit gauw voorbij zijn!
JE LEEST
Big brother
FanfictionGrote broers zijn altijd zo beschermend en Luke al helemaal! Jaja DE Luke Hemmings is mijn grote broer. Luke en ik waren altijd super close maar nu hij in een band genaamd '5 Seconds of Summer' zit zie ik hem heel weinig. Ik mis hem ontzettend omdat...