Rozdział 6 cz.2

358 12 0
                                    

Tej POV

- Cholera, nie brama!- Powiedziałem.

- Brian, szybciej!- Dom powiedział.

- Rozgrywamy całą obronę, jaką możemy tutaj zrobić, ale przegrywamy, musisz się spieszyć.

Nie mamy dużo czasu. Muszą znaleźć ten chip i wydostać się z niego.

Letty's POV

- Dzięki Bogu, wy dwoje się zjawiliście, te imprezy nudzą mnie na śmierć.- Blondynka powiedziała do Isabelli i mnie.

- Dasz rade?- Isabella mnie zapytała.

- Tak, idź i znajdź Vince'a.- Powiedziałam jej.

Skinęła głową i ruszyła do drzwi.

Teraz jest między mną a nią.

Odgarnełam włosy i gestem zachęciłam ją do walki.

Skoczyła w moją stronę i uderzyła mnie, posyłając za krzesło.

Wstałam szybko i wysłałam dwa ciosy w jej kierunku, zanim kopnęła mnie w brzuch, posyłając mnie pod okno.

Zobaczyłam wazon pełen kwiatów obok mnie i rzuciłam na nią. To ledwo ją przeraziło. Kiedy rzuciłam kolejny cios, chwyciła mnie za ramię i podniosła, rzucając mnie na jakieś drewniane ogrodzenie tuż przed ścianą. Przybiegła do mnie, wciąż rzucała kopniakami. Starałam się ich unikać. Kręciła mnie w żołądku, powodując upadek oby dwojga z nas, ale szybko odwróciłam nas, byśmy powrócili na równe nogi.

Wróciliśmy do głównej części pokoju, wciąż walcząc.

Uderzyła mnie kolanem, ale ją odepchnęłam, a ona potoczyła się do tyłu, zanim podniosła się na nogi. Uderzyłam ją innym wazonem. Próbowała mnie znowu uderzyć ale złapałam ją i próbowałam wrzucić na kanapę, ale ona wzięła mnie ze sobą, posyłając nas oboje na kanapę. Wstaliśmy i uderzyłam ją w belkę, zanim zsunęła się na kawałki i rzuciła mnie na nią. Wczołgała się na mnie i uderzyła w twarz. Próbowała po raz drugi, ale ją zablokowałam. Odwróciłam się i uderzyłam ją dwa razy. Owinęła nogi wokół mojej głowy i dwa razy uderzyła mnie łokciem, zanim chwyciłam nóż i wbiłam go w nią, powodując jej puszczenie. Odesłała mnie i zaczęliśmy walczyć, aby zdobyć przewagę. Uderzyła mnie o belkę, zanim oboje podeszliśmy do ziemi. To naprawdę zaczyna męczyć. Szkoda, że ​​już się nie poddała.

Dom POV

- W tej chwili ludzie się stąd oddalają, masz armię na czele.- Ostrzegł nas Ramsey.

- Brian, wstań, zapomnij o tym!- Powiedziałem. Wyszedł spod samochodu tuż przed tym, nim go upuściłem.- Tej, zabieramy samochód.

Dostanie tego chipa, to o wiele więcej dramatu niż się spodziewałem.

Letty POV

W końcu nie zauważając, że kontynuowaliśmy naszą walkę poza pokojem.

Zauważyłam tylko, kiedy oboje polecieliśmy przez balustradę, lądując na gramofonach DJ'a.

W moim oszołomionym stanie usłyszałam, jak Roman mówi:
- Letty, Letty, mów do mnie, wszystko w porządku?- zanim mi pomógł.

Isabella POV

Po wyjściu z pokoju miałam już wyjść z korytarza.

Wtedy usłyszałam:
- Halo panno!?

Odwróciłam się i zobaczyłam dwóch mężczyzn, którzy dzwoni za mną, przez otwarte drzwi.

Zdezorientowana, podeszłam do nich. I poszłam za nimi do środka, bardzo uważając na otoczenie.

Coming Home (Fast & Furious)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz