Rozdział 5 cz.2

833 27 0
                                    

Liliana /Isabella's POV
Wszystkim udało się dostać na szczyt konwoju, który potrzebowaliśmy. Jedyne, co można było usłyszeć, to strzał, jeden z naszych chłopaków zestrzelił ciężarówki przed nami. Shaw, Jah, Letty i ja skoczyliśmy do dziury w dachu konwoju, na którym byliśmy.

Tej's POV
Han, Giselle i ja byliśmy na szczycie mostu zwracając uwagę na resztę zespołu wiedziałbym, czego się spodziewać. Patrzyłem przez lornetke i zobaczyłem zbliżające się ciężarówki. Przeszłem na drugą stronę mostu i powiedziałem:
- Fellas, lepiej się pośpiesz, wzięli konwój. I Dom, Letty i Isabella są z nimi.
- Trzymamy się planu.- Powiedział.
Han i Giselle wsiedli na swoje motocykle i odjechali, aby wypełnić swoją część planu.
- W porządku, słyszałeś tego człowieka. Zrubmy to szybko i czysto.- Powiedziałem.
Z jednej strony wystrzelono kabel o wysokiej wytrzymałości do drugiego, wbija się w skalistą ścianę, co spowodowało przewrócenie się czołowej ciężarówki i wypadek.
Konwój próbował iść dalej, ale szybko zatrzymał się na tej samej długości co kabel. Jednak czołg wyskoczył z wewnątrz konwoju i udało się ominąć kabel.

Liliana / Isabella's POV
Ci faceci po prostu przerzucili ciężarówkę z nami dziwnym kablem. Próbowaliśmy przejeżdżać tym samym kablem, ale to było niemożliwe. Kabel był zbyt wytrzymały. Jah zdecydował, że będzie to świetny pomysł przejechać czołgiem przez konwój i nim faktycznie pracował. Udało nam się ominąć
kabel i jechał dalej. Jah ustawił system w zbiorniku.
- Wszystkie systemy idą. Wszystko wygląda stabilnie.- Powiedział.
Kiedy skończyli, pozwolili Letty i mnie znaleźć wyjście z tego ... cóż i mojemu tacie też, jeśli on faktycznie słuchał. Nie ważne
co, jestem zdeterminowana, aby uciec z tą beczką.

Tej's POV
- Uh, chłopaki, musimy wymyślić inny plan. Dostali zbiornik.
- Przepraszam, czy ktoś powiedział że mają to? - Roman zapytał.

Liliana / Isabella's POV
- Mamy towarzystwo.- Powiedział Denlinger.
- Toretto zbliża się prosto do ciebie.
- W porządku. Rozgrzej broń.- Powiedział Shaw.
- Daj mi obrazowanie satelitarne.- Letty i ja spojrzałyśmy na niego dziwnie, ale ... Letty i tak to wymyśliła.
Nie jestem w 100% pewna, co planuje, ale jestem pewna, że to się dla kogoś źle skończy. Mam nadzieję, że na litość boską nie będzie to nikt z ekipy Toretto. Nie są tacy źli. Wydają się być wporządku, nawet jeśli nie spotkałam ich wszystkich.

POV Han'a
Giselle jechała trochę przede mną kiedy jeden z członków zespołu Shawa uderzyła w nią. Wskoczyła na bok jego ciężarówki, gdy uderzył w nią motocykl. Przyspieszyłem i zobaczyłem ją, jak się trzyma tylko jedna ręką.
Facet skręcił wokół samochodu cywilnego i Giselle złapała się oburącz. Podjechałem pod ciężarówkę i skoczyłem na nią, zostawiając mój motocykl za sobą.
Złapałem kierownicę, walcząc z tym facetem o kontrole nad pojazdem. Usłyszałem kliknięcie pistoletu i zobaczyłem Giselle
znów trzymając się ciężarówki jedną ręką z bronią w drugiej. Facet przestał walczyć i przejeliśmy kontrolę.

Liliana / Isabella's POV
- Prosto przed nami.- Powiedziała Letty.
- Tutaj jesteś.- Shaw powiedział, powodując że przewruciłam oczami. Wycelował armatę i strzelił w kierunku samochodu Toretto. Widziałam eksplozję, ale nie byłam pewna czy Toretto wydostał się szybciej z samochodu. Około dwóch samochodów rozbiło się i widziałam że żaden z nich nie należał do Toretta ani jego zespółu. Odetchnęłam z ulgą jak jego i niektóre samochody jego zespołu przejejżdżają obok nas.

Dom POV
Czołg właśnie do nas strzelił i prawie uderzył.
Ale nie ma mowy, żebyśmy poddali się tak łatwo.
- Kto ma plan B?- Zapytał Roman.
- Plan B? Potrzebujemy planu C, D, E. Potrzebujemy więcej alfabetu.- Powiedział Tej. W każdych innych okoliczności, zaczął bym chichotać, ale musimy zacząć działać.
- Hej, robimy to, co robimy najlepiej. Improwizujemy, dobrze?- Powiedział Brian, próbując uspokoić Teja i Romana. Brian, Roman i ja odwróciliśmy się i zrobiliśmy
skręt, jechaliśmy w przeciwnym kierunku i razem z Brianem rozdzieliliśmy się z Romanem.

Coming Home (Fast & Furious)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz