Just the beginning...

844 18 2
                                    

"Izlazi iz vode,piva ti se topli" - Vikali su dečki,pokušavajući biti duhoviti.
Znala je da neće odustati dok ne izadje pa je polako plivala prema van.
Izašla je iz mora,ogrnula se velikim ručnikom na kojem je bila Ćorlukina slika.
Taj ručnik su joj poklonili baš oni,za Božić prošle godine,znajući koliko voli nogomet,i da joj je on jedan od najdražih nogometaša.
"Imamo i društvo" - povikali su opet.
Dignula je glavu,i ugledala dvije siluete više.
Svi zajedno sjedili su kraj drveta,malo dalje od plaže.
Bila je topla,ugodna noć,ponoć još nije prošla

Ona nije bila kao većina djevojaka...voljela je nogomet,šminkala se minimalno,družila se većinom samo s dečkima,jer su cure,za nju,bile previše dramatične.Previše trača,previše laži i dvoličnosti.
Dečki su bili zabavniji,iskreniji,opušteniji

"Ima da sad padne u nesvijest" - čula je Matu kako govori i hihoće se.
Mate je njen bratić,5 godina mladji od nje.U posljednje vrijeme često se družila s njim,kao i s njegovim cimerima sa faksa,Oliverom i Borisom.

Hodala je polako,zaogrnuta Ćorlukinim ručnikom,na kojem su se najviše isticale crveno bijele kockice.
Voljela je noćna kupanja.Nije bilo ljudi.Nitko ju nije mogao vidjeti.
Sramila se svog tijela.Imala je preko 10 kila viška,debele noge,koje je njen bivši (iz milja?) zvao balvanima,koje su bile pune masnica,jer je bila poprilično nespretna.Kilograme,unatoč svakom trudu,nije uspijevala skinuti
Sa strijama i celulitom se nije zamarala,barem ne previše.
Ipak je ona majka.Bila je sretna što joj je dijete živo i zdravo,i znala je da nema pravo žaliti se,ali u dubini duše,jako je patila zbog svog izgleda.

"Otvarajte tu pivu" - dobacila je približavajući se
"Koju?"
"Grejpfrut"
"Da,Vaša Visosti" - odvalio je Mate,smijući se,i u trenu kad se pokušavao nakloniti,pao je koliko je dug i širok.
Svi su se nasmijali,uključujući i njega.

U trenu dok je ispijala svoj grejpfrut,pogledala je okolo sebe veselu ekipu i zagrcnula se
"Ma nemoguće,haluciniram" - pomislila je,pozdravila dvojicu pridošlih i nastavila ispijati osvježavajući Radler

"I to je sva tvoja reakcija?" - razočarano će Oliver.
Mrko ga je pogledala i odgovorila : "Pa nemam ja 14 godina da vrištim.Jedino mogu žicat' fotku kad mi se kosa malo posuši,da ne izgledam kao pokisli tuljan"
Pogledala je u Antu koji se nacerio,i rekao da nema problema

Nakon nekog vremena se opustila.
Htjela je natrag u more,da se ohladi
Ovako je sjedila,ogrnuta ručnikom i molila Boga da ne kaže ništa glupo.
Što joj je inače bila normalna reakcija kad je bila nervozna.

Prije nego što su se svi razišli,slikala se s Antom i zahvalila mu.
Samo je rekao tiho kratko :"Nema na čemu"
Cijeli večer je bio tih,nekako odsutan,kao da je tijelom tu,a duša tko zna gdje.
Spremajući se za razlaz,Danijel - njegov prijatelj i Mate su ušli u nekakvu priču.
Čula je da Danijel govori da će mu se kćer zvati Leona.
"Moja se curica zove Leona" - rekla je smiješeći se dok je dizala ruksak s trave
Osjetila je i vidjela krajičkom oka da ju je Ante pogledao i skrenuo brzo pogled

Legnula je u krevet,sa tisuću misli u glavi...bezuspješno pokušavajući zaspati.
Brojala je ovce i nabrajala gradove,ali ništa nije pomoglo.
Ustala je,natočila si kavu iz termosice,izašla na terasu,sjela i zapalila cigaru
Pogledala je na mobitel,bilo je pola 4 ujutro.
U sobi su mirno spavali njen bratić,njena mama i njena kćer.

Pogledala je Leonu koja je vjerovatno sanjala jednoroge jer se smijala u snu.
Njene loknice obasjavao je Mjesec.

Sjetila se Ante,sjetila se slike.
Uzela je mobitel,otvorila galeriju i rekla : "Ajde,barem ne izgledam kao pokisli tuljan"
Odlučila ju je objaviti na Instagramu na kojem je rijetko kad objavljivala slike na kojima je bila ona.
Razmišljala je dal' da ga označi...
Ah,ionako ga stotine ljudi označuju,moja slika više manje...
Zapalila je još jednu,i legnula.

Probudila se oko pola sedam,ostali su još spavali.
Stavila je vodu za Ness i otišla u kupaonicu.
Sjela je na terasu,zapalila cigaru i neko vrijeme sanjarski gledala prema moru.
Čula je galebove u daljini.
Trgnula se i uzela mobitel da malo prelista po fejsu i Instagramu
Kad je došla obavijest sa Instagrama,umalo joj je mobitel pao iz ruke

Okej,ništa strašno,svidja mu se slika,ima logike,ali počeo me pratiti na Instagramu...On!!Mene!!!

Bližilo se vrijeme doručka pa je probudila svoje 'cimere'
Kad su doručkovali,njih troje su otišli do grada na sladoled,a ona na kupanje,dok još nema nikoga
Kasnije su došli i njih troje,a kako je i sve više drugih ljudi pristizalo,gore je obukla dugu široku majicu bez rukava na kojoj je bila slika Eminema sa ispruženim srednjim prstom.

Dan je protekao brzo.Dečki su se dvoumili,ići na naš noćni izlet ili ostati u sobi.
Kad su se na kraju odlučili,otišli su u trgovinu po pive, ona je radila sendviče

Oko devet su sjeli na svoje staro mjesto.Čim su se raspremili,Borisu je zazvonio telefon.
Pričao je s nekim gledajući u nju smijuljeći se.
Kad je završio razgovor,sav važan priopćio im je da će im se i večeras pridružiti Danijel i Ante

"O moj Bože" - pomislila je
Dok su im se Danijel i Ante pridružili,trojac je bio poprilično pripit i plesali su na 'Ruzinavi brod' od Daleke Obale

Ona je otišla u more,a oni su ostali razgovarati o nabrijanim autima.
Sjedila je u plićaku i razmišljala
"Daj se saberi.Zašto mi srce tako lupa?Pa nemam 14 godina.I on je osoba kao svi mi,isto radi nuždu na WC-u"
Na ovo zadnje se odvalila smijat',kad odjednom začuje glas "Smijem li ja znati što je toliko smiješno?"
Podigla je pogled i vidjela njega,s poluosmijehom i prekrasnim plavim očima

I zato ti more 'hvala'Where stories live. Discover now