Ustala se opet prije svih iako su oni već dobrano spavali kad se ona vratila.
Skuhala je kavu i počela pripremati doručak.
Mate je prvi sišao,za njim i Leona.
Njezina mama je sišla zadnja,no nije ostala s njima,krenula je u grad,došla joj je kolegica i odlučile su otići brodom na Krk i tamo provesti cijeli dan.
Kasnije dolazi Matina mama i ona će pripaziti Leonu,a oni predvečer idu kod Danijela na roštilj.
Jela je jabuku i razmišljala kako je moguće da se ovo dogadja.
Da je ona u istom društvu s Antom.Tokom SP i tri mjeseca poslije svugdje su Vatreni bili glavna tema.
Njene cure iz grupe i ona su imale svaka svog favorita.Njen je bio Ante.
Samo što to nju nije prolazilo.
Sve je češće mislila o njemu,nikome nije ništa govorila jer,iskreno,to nije normalno.
A nije imala šanse,nikakve.On je ipak bio Ante.Poznat,zgodan,bogat,talentiran...
A ona...samohrana majka,zaposlena,debela,ružna,nepopularna.
Nema šanse ni kod onog zgodnog susjeda,a kamoli kod popularnog i zgodnog nogometaša.Dvoumila se dal' da uopće ide na taj roštilj kod Danijela Što će ona tamo?
Nije znala ni hoće li biti samo oni,ili će možda biti još netko.
Grozila se većeg skupa ljudi.Nikad se nije dobro osjećala.Ipak su godine maltretiranja i ismijavanja ostavile traga na njoj.Čim bi negdje bilo više od 5-6 ljudi,počela bi dobivati napade panike.
Imala je osjećaj da će se ugušiti."Zemlja zove mamuuuuu" - iz razmišljanja ju je trgnuo Leonin glas.Podigla je pogled i ugledala Leonu i Matu kako zure u nju.
"Ha?"
"Opet si odlutala" - Mate je okrenuo očima - "Pitali smo te ideš li s nama do trgovine"
"Idem samo da se obujem"Kad su ušli u veliki supermarket,rekla im je da se nadju na kasi.
Ona je otišla po novu bilježnicu.S debelim koricama.Stara je pri kraju.Voljela je pisati.Imala je 3 velike kartonske kutije pune bilježnica.
Govorila je da će to spaliti jednog dana.
Hodala je prema kasi,i ugledala mali privjesak s jednorogom.
Nasmijala se i uzela ga,Leona će biti sretna.
Dok je prilazila kasi,vidjela je da su njih dvoje već gotovi."Mama,mama" - Leona je potrčala prema njoj. "Vidi što sam dobila"
U ruci je držala nekakvo veliko čokoladno jaje.
"I imam nešto za tebe" - prišla joj je i sočno je poljubila u obraz.
"Mati,jesmo se dogovorili da je dosta s tim čokoladama,zube će si pokvarit'" - rekla je Mati dok su hodali do auta
"Nemoj mene kriviti, nisam joj ja to kupio" - odgovorio je, smijući se
"Ante,Ante" - veselo je skakutala Leona.
Zastala je nasred parkirališta.
"I pusa ti je od njega" - dodao je Mate
YOU ARE READING
I zato ti more 'hvala'
RandomOna odlazi na ljetovanje,nakon dugog vremena,ni ne sluteći da će joj se od tada život polako mijenjati na bolje,nakon svih patnji koje je prošla... #3 cro - 01.09.2018. #3 Ante - 01.09.2018.