"Ljepše mi je s tobom"

244 13 0
                                    

Odjednom su svi dečki došli k njima.
Sjeli su pokraj njih na travu i zajedno se smijali.

"E a di su vam one fu....ovaj curice?" - pitala je Marija kad se uspjela prestati smijati.
"Uspio sam u svom naumu pa sam ih poslao doma" - sad se Ante počeo smijati
"Koji si ti kreten" - odgovorila je Marija i nastavila "Znaš da te Barbara pokušava upecati?"
Na to je ona spustila glavu,što je Ante primijetio.

"E pa meni se ne svidja ona" - rekao je i izbeljio se Mariji.
Marija je širom otvorila oči i upitala :"A koja ti se onda svidja?Tina"
Ante se prekrižio i rekao :"Bože sačuvaj...Ne daj Bože da o nama ovisi ljudska vrsta "I nastavio :"Možda mi se svidja netko koga sam nedavno upoznao."

Ona je zadrhtala."Ma ne,daj se saberi" - pomislila je.
Mate je prasnuo u smijeh.Otprilike je znao o čemu ona sada razmišlja.
Svi su ga pogledali,a on je samo dobacio "Piva djeluje" i opet se nacerio.

"Daj mi reci tko.Jel normalna barem?Čime se bavi?Gdje živi?" - skočila je Marija i lupala Antu po ramenu.
Ante joj je odgovorio smijući se "Daj se smiri.Ne znam ni ja puno toga.Ali da ćete se vas dvije jako dobro slagati,u to sam potpuno siguran"
A Danijel je dobacio uz cerek "Iz priloženog"
Ante ga je pogledao i rekao mu da šuti,na što je ovaj odgovorio sa "Dobro,dobro,šutim"

Ona se stisla i polako pijuckala pivu.Lagano joj se vrtilo.
Ante ju je pogledao i upitao "Jesi dobro?"
"Ma jesam,samo mi se vrti" i stresla se
Bio je kraj ljeta i više nije bilo tako vruće,i noću je znao puhati vjetrić.
Ekipa je počela pjevati,a Ante se ustao i otišao u kuću

Vratio se za 5minuta sa nekom zelenom jaknicom,sjeo kraj nje,zagrnuo je,nasmijao se i rekao "Nadam se da ti paše boja"
"Hvala ti" - odgovorila je i čvršće stisnula limenku.
Nastao je muk od tri sekunde.Njoj se činilo kao da je tri sata.Boris se ustao i rekao "Ej,ljudi,ajmo se igrat' policajca i lopova"

"Ti si lud....Ajmo" - odgovorila je Marija i skočila za njim.
Svi su se ustali.Svi osim nje i Ante.
Ekipa to nije primjetila.
Njih dvoje su sjedili,gledali ih i smijali se.
Odjednom je Ante upitao "Mogu...ovaj,smijem li" - nasmijao se i nastavio ...te zagrliti?"
Pogledala ga je i protrnula
"Neću te pojesti"

Nije znala što da mu odgovori pa je šutjela.
On ju je svejedno zagrlio i naslonio se na nju.Ekipa je neumorno trčala po dvorištu
"Ej,jesi gladna?Ostalo je još hrpetina ćevapa,nisu sad baš topli,ali..." -Pitao ju je
"Nisam,hvala ti" - kaos u glavi nije prestajao,činilo se kao da je zbilja popila koju kap previše
Odjednom ga je upitala :"Zašto se ne igraš s njima?'
"Ljepše mi je s tobom" odgovorio joj je gledajući joj ravno u oči

I zato ti more 'hvala'Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon