"Tajno"

235 14 5
                                    

°Pisajući ovo,osjećala sam se malo glupo,al' ajd,ne da mi se ništa ispravljati 😅°

"Imaš lijep osmijeh", rekao joj je Ante gledajući u nju.
Prestala se smijati spuštajući glavu.
Osjetila je svu vrućinu u obrazima
"Hej,glavu gore" nastavio je "super,sad sam zaboravio što sam htio reći"
Na to se ona opet nasmijala
"E tako,sad znam", sjetio se "Pripremi se na govor...khm,khm...okej,sad se osjećam glupo"

Podigla je obrve i pogledala ga ravno u oči : "Znaš,ni meni nije nimalo lako"
"Pričao sam s Matom neki dan,i sve što sam njemu rekao,rekao mi je da kažem tebi,ali da budem svjestan da mi nećeš vjerovati ni riječi.
Možda ne bih ni ja vjerovao sebi,ali...znam da sam ja tamo neki poznati nogometaš,i da poprilično dobro izgledam.I da,nisam umišljen", dodao je smijući se vidjevši da je dignula prst i htjela dobaciti nešto.
Nacerila se a on je nastavio : "Cure me jure,žele da ih ženim", okrenuo je očima "
"A ti ih blokiraš po  Instagramu",  dobacila je smijeći se,a on se nasmijao i nastavio :"meni se svidjela neka random cura s mora,sa plaže.Nemoj se uvrijediti na ovo random,ali nisam dobar sa ričima"
Zagrizla je usnu i spustila glavu.
"Mislio sam na tebe,ako nisi shvatila"
Nervozno se nasmiješila,i dalje pogleda uperenog u pijesak na kojem su sjedili.

"Reci nešto,molim te,nisam mislio ništa loše",rekao je Ante nakon 5 minuta neugodne tišine
"Ante,ja,sorry,ali ne vjerujem ti",uzdahnula je i nastavila "Sam si rekao,poznat si,zgodan,i ne mogu vjerovati da se takvom nekome svidjam ja.Od svih ti cura,i manekenki tebi da se svidi neka neugledna,samohrana majka.Možeš mislit' komentara...."
Stavio joj je prst na usne i prekinuo ju : "Koga briga za komentare?Šta misliš da sam ja takav?I kako to misliš neugledna?Pa preslatka si.To što imaš dite,nije nikakav problem,osim ako još nešto osićaš prema bivšem"

U tom trenu pomislila je na Zorana.
Ohladila se ona od njega,davno,no znala ga se sjetiti često,pogotovo kad bi se zagledala u Leonu.
Malena je bila ista on.Iste svijetlosmeđe okice,isti osmijeh,ista energija.
Ponekad joj je nedostajao,ali onakav kakav je bio prije.Divlji,a opet miran i dobar.Izvana i pred svima frajer,a pred njom maza i dobrica.

Stresla je glavu i odlučno rekla : "Ne,više ne To je davno gotovo.
Ne mogu reći da mi se ne svidjaš,ali to  je donedavno bio samo onaj 'celebrity crush',ako znaš na što mislim.I onda odjednom,nas dvoje u istom društvu,provodimo dane i sad ti meni dodješ s tim.
Ne znam ni što misliš pod tim"

Ante ju je pažljivo slušao i odgovorio : "Pa hoću da budemo zajedno"
Na to je ona sarkastično rekla : "Šta,da spavamo,pa da miran možeš reći da si upotpunio ljeto?"
Malo ga je to štrecnulo ali i na to je imao odgovor : "Nisam zna' da djelujem tako...Ne,nije to,misliš da ne bi ja to već obavija?"
"Tko zna,možda i jesi,ponuda ti ne manjka" - tiho je rekla,a on je pocrvenio.

Ubrzo se pribrao i nastavio : "Jesam ja mlad,ali ne tražim ništa sa strane.
Volim se zabavljat',no,ja sam ka' obiteljski čovjek,obitelj mi je sve"
Približio joj se i nastavio tiho : "Daj nam priliku,daj meni priliku da se dokažem da nisam tipičan nogometaš.
Mate mi je rekao da si nesigurna,ali i to je jedan dio onoga što te čini posebnom."

Odmaknula se,uzdahnula i pokušala smiriti,u glavi joj je bilo sve bučnije,a u obrazima je gorio pakao.
"Kad bih i pristala,ne znam kako bi to izveli.Ljeto je pri kraju.Tebi počinju treninzi,moraš natrag u Njemačku"
"Za sve se nadje način" - odgovorio je
"Ali kad bih pristala,to mora biti tajno,ne bih da me 50% curica i manekenki mrzi"
"Čekaj" - odgovorio je Ante i izvadio mobitel iz džepa.
Tipkao je po mobitelu,i pogledao ju,a s mobitela je zasvirala pjesma Saše Lozara 'Tajno'

Nasmijala se,a on ju je poljubio.
U tom trenu je nešto zablicalo i čuo se glas : "Šta se ovdje to dogadja?"

I zato ti more 'hvala'Where stories live. Discover now