Dan nagyon jót aludt. Semmi rémálma, látomása, semmi ilyesmi sem volt. És nagyon ki tudta így magát pihenni.
A fiú álmosan kikászálódott a hajó "nappalijába", s nagy meglepetésére ott találta Elisabeth-t.
- Szia - köszönt a lánynak. - Miért nem alszol?
- Nem tudok - válaszolta a lány közönbös hangon. Dan egy kicsit furcálta is a lány stílusát, de nemkülönbben foglalkozott vele. Azt gondolta, hogy ez valami hisztiféle.
- Jó reggelt - lépett be nyújtózkodva Drew. Dan visszaköszönt, de Lily nem. És Drew ezt észrevette. - Jól vagy, Elisabeth?
- Én? - kérdezett vissza a lány. - Tökéletesen! - válaszolts flegmán, majd kiviharzott a helyiségből.
- Valami rosszat mondtam? - kérdezte Drew.
- Dehogy! - legyintett Dan. - Elisabeth... Nem tudom mi lelte.
- Én sejtem - somolygott Drew, majd hozzátette. - Majd beszélek vele.
- Ja, az jól jönne - motyogta Dan, majd töltött magának és Drew-nak is egy csésze kávét.
- De szép pár... - hallatszott Eva flegma hangja.
- Egy: nem vagyunk egy pár - mondta Dan.
- Kettő: pofa be! - tette hozzá Drew.
- Oké, oké, nem kell ennyire megrohamozni - tartotta fel a kezét Eva. - Mindenesetre csak kíváncsi voltam, hogy...
- Inkább arról beszélj, hogy mikor érünk Franciaországba! - szólt közbe Drew.
- Már látni a partokat - válaszolta Eva.
- Helyes - mondta Dan.
- De hol kezdjük Statera kutatását? - kérdezte Drew. - Európa hatalmas. Leszűkítve, Közép-Európa is óriási.
Dan megpróbált visszaemlékezni korábbi emlékére, hátha megtud valami fontos dolgot Statera tartózkodási helyéről, de semmi. Vagy mégis?
- Közép-Európa... - motyogta Dan. Emlékezett, hogy az álomban egy temetőben állt. De melyikben? Temető bárhol lehet. Aztán Dan felkiáltott: - A Balkán-félsziget!
- Hogy hol? - meredt Dan-re Drew.
- Görögország, Macedónia, Horvátország, te idióta! - csattant fel Eva.
- Azt én is tudom, te síkhülye! - vágott vissza Drew. Aztán Danre nézett. - De hogy gondolod, hogy oda kell menni?
- Érzem, hogy valahol ott lesz Statera - válaszolta Dan. - De még ez is nagy terület...
- Mivan, ha Közép-Európa balkáni részén van? - vetette fel Drew.
- Hogy érted?
- Kheiron azt mondta, hogy Közép-Európában a legnagyobb szellemi energia szint - magyarázta a lány. - Te pedig úgy gondolod, hogy a Balkánon kell lennie.
- Hát azért az sem egy kevés terület - mondta Eva. - Horvátország, Bosznia-Hercegovina...
- Ha jól tudom, akkor még Magyarország is képben lehet - mondta Dan. - De maga az ötlet nagyon jó!
- Srácok! - kiáltott be Helen. - Baj van.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Utóhatás 3.: Szellemi Energia | Sötétség Bosszúja sequel
ФанфикMituán Percy, Thália és Leo elindultak küldetésükre, a másik csapat is követte a példájukat, s hozzáláttak Statera felkutatásának. Ez a feladat azonban még látszólag sem tűnik könnyűnek, de Dan, Drew és Lily bármi áron sikerrel akarja végezni a küld...