Drew

56 4 0
                                    

Drew álmában egy furcsa helyen járt. Még sosem látta ezt a helyet, csak Percyék történeteiből tudta, hogy hogy nézhet ki.

Egészen pontosan a helyen sötétvörös árnyalat volt mindenfelé. És egy kastélyt látott maga előtt. De nem Hádész otthonát, hanem egy másik kastélyt. Egy kastélyt, ami nem egészen az Alvilágban van. Sokkal inkább tűnt egy másik, nyomasztóbb, mérgezőbb helynek. A Tartarosznak. De mit keres egy kastély a Tartaroszban? Vagy ami fontosabb: mit keres ő a Tartaroszban?!

A kastélyból hangok szűrődtek ki. Veszekedés hangjai. Egy férfi és egy nő veszekedett.

Drew lassan közelíteni kezdett a kastély ajtaja felé, majd benyitott. A hangok még mindig hallatszottak. Ez azt jelentette, hogy nem vették észre, hogy valaki bejött.

- Úgy sem fognak téged megtalálni, kedves testvérem - mondta a férfi hangja. - Nem elég erősek hozzá, hogy idelent túléljék. Sem elég ügyesek, hogy megtaláljanak. Sem pedig elég gyorsak, hogy visszavigyenek. A lány meg fog halni, és te semmit sem tehetsz érte!

- Tévedsz, Void! - hallatszott a nő hangja. - Mind a ketten elég erősek, hogy túléljék a Tartaroszt! Elég okosak, hogy megtaláljanak, és ne feledjük, hogy elég gyorsak is. Ne becsüld alá őket!

- Majd meglátjuk, Statera - mondta Void, majd egy hangos pukkanás hallatszott. Ez Drew-nak annyit jelentett, hogy a szellem eltűnt.

Drew benyitott a szobába, ahol Void és Statera folytatta a beszélgetést, és döbbenve látta, hogy Statera le volt láncolva.

- Statera? - nézett döbbenten Drew.

- Nincs most idő ezt megmagyarázni! - mondta Statera. - Sietnetek kell! Sietnetek kell, vagy kihúny a fényem, és akkor Void nyer!

- De hol vagy? - kérdezte Drew. - Idelent a Tartaroszban?

- Igen - válaszolta Statera. - De siessetek, vagy ha nem szabadítotok ki és visztek vissza Félvér Táborba időben, akkor Thália Grace meghal!

- De... hogy találunk el hozzád?

- Csak kövesd a szíved, Drew! Az majd elvezet hozzám - mondta Statera, majd az egész hely egy fekete ködfelhőként eltűnt Drew szeme elől.

Aztán a lány ismét a vonaton volt még mindig Dan vállán fekve. Drew gyorsan felült és azt mondta:

- Tudom hol van!

Utóhatás 3.: Szellemi Energia | Sötétség Bosszúja sequelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz