Void láttán Elisabeth nagyot nyelt. Egyetlen fegyvere volt, az is csak egy szál kard, s biztosra vette, hogy ezzel és egy tőrrel nem fognak felülkerekedni Void-on. Talán, de tényleg csak talán, Dan lehet a közülük az, aki le tudná teríteni a szellemet, de még ez is elég húzós volt.
- Mi történt Percy szemével? - kérdezte Drew.
- Ez nem Percy - mondta Elisabeth. A lánynak akkor jutott eszébe, hogy Drew még nem találkozott Voiddal.
- Akkor ki?
- Void - válaszolta sötéten Dan, majd megkérdezte: - Te küldted ránk az angyalokat?
- Ki más lett volna? - válaszolta Void.
- Honnan tudtad, hogy mikor indulunk? - kérdezte Elisabeth is.
- Érdekes, ugye? Legyen annyi elég, hogy vannak barátaim mindkét táborban. Sőt, még a Vadászok és az Amazonok közt. Szóval válogassátok meg, hogy kiben bíztok meg!
- Mit akarsz tőlünk? - kérdezte Dan már harci állásban.
- Nem hagyhatom, hogy megtaláljátok Staterát - mondta Void gúnyos arccal. A szellem Dan-re meredt. - Legalábbis mielőtt bekövetkezik, aminek be kell következnie.
Elisabeth figyelme nem suhant el affölött, hogy Void hogy nézett Dan-re.
- Miről beszél? - nézett a fiúra Elisabeth.
- Majd elmondom - válaszolta Dan, majd kezéből egy energiacsóvát küldött Void felé, aki azt simán kikerülte.
- Azt hiszed ellenfél vagy a számomra, mert képes vagy szellemi energia használására? - nevetett Void, majd intett a kezével. - Szerezd meg a lányt!
Void mögül egy pasas lépett ki. Ruhája és szeme ezüstösen csillogott, és egy kard volt az oldalára kötve. Elisabeth úgy érezte, hogy már látta ezt az alakot. De nem tudta, hogy hol.
Void ekkor eltűnt a házból, és az ezüstcsávó kivonta a kardját.
- Te meg mibe keveredtél, Drew?! - kérdezte Eva, de a lány nem válaszolt, csak remegve tartotta a tőrét. Elisabeth pedig nem gondolta volna, hogy egyszer az életben látni fogja Drew-t félni.
- Ki a házból! - parancsolta mindenkinek Dan, s Drew-on és Elisabethen kívül engedelmeskedett.
Az ezüstcsávó Elisabethre nézett, s elindult felé. Dan pedig egy csóvát küldött a pasasra ezzel a mondattal:
- Belőle nem eszel, Generális!
A Generális megtántorodott, s ezt kihasználva Dan kiküldte Drew-t és Elisabeth-t is a házból, ő pedig utólag követte őket.
- Gyerünk! - kiáltotta mindenkinek Drew, s elindultak a kocsik felé.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utóhatás 3.: Szellemi Energia | Sötétség Bosszúja sequel
Hayran KurguMituán Percy, Thália és Leo elindultak küldetésükre, a másik csapat is követte a példájukat, s hozzáláttak Statera felkutatásának. Ez a feladat azonban még látszólag sem tűnik könnyűnek, de Dan, Drew és Lily bármi áron sikerrel akarja végezni a küld...