Drew és Dan is tudta, hogy valahogy el kell a hajóról tűnniük. De hogyan? Aztán Drew-nak eszébe ötlött valami:
- Megpróbálhatnánk varázsbeszéddel - vetette fel.
- És az meddig működik? - kérdezte Dan.
- Hát... Több éve használom már, de még sosem jöttem erre rá...
- Tudtommal addig, amíg el nem végzik az alanyok a kiadott feladatot - mondta Eva.
- És te ezt honnan tudod?
- Kicsit azért konyítok a görög mitológiához - mosolygott Danre a lány. Drew pedig köhécselt kettőt, majd azt kérdezte:
- Te is akarsz jönni?
- Már hogy a fenébe ne?! - kérdezett vissza Eva.
- És a többiek?
- Nem hiszem, hogy bajuk esik, amíg itt vannak - vonta meg a vállát Drew. - És legalább Elisabeth is addig itt marad.
- Rendben, gyere! - sóhajtott Dan. - De aztán ne sikítozzál itt nekem, ha valami bogarat látsz! Elég nekem Drew.
- Én nem vagyok Drew - nevetett Eva. Drew most legszívesebben úgy fejbe verte volna mostohatestvérét, hogy az onnan többet nem kelt volna fel, végülis csak az ő szerelmére hajtott a lány!
- Akkor indulunk? - vetett véget a beszélgetésnek Drew, s elindult a hajó lejárata felé szép halkan.
ΠΠΠ
Az őrök már le voltak váltva, így szerencsére nem emlékeztek Danre. Mikor odamentek, az egyik őr azt mondta Drew-nak, hogy menjenek vissza a hajóra. De Drew csak annyit válaszolt:
- Menjetek vissza a bázisra! - mondta teljes magabiztossággal Drew. Az őrök haboztak egy kicsit, majd elindultak az egyik irányba.
- És most merre? - kérdezte Eva.
- Vonatozzunk! - ajánlotta Dan, s egy vonatállomás felé mutatott.
- Az merre megy? - kérdezte Drew.
- Ki tudja! Csak kerüljünk innen minél messzebb!
Ebben Dannek igaza volt. A fiú Drew-val és Evával a nyomában elkezdett szaladni a pályaudvar felé, ahova épp az érkezésük oillanatában érkezett meg egy vonat. Szerencsére a vonaton egy csomó hely volt, így egy négyes kabinba le tudtak ülni.
- És mi a terv? - kérdezte Eva. - Elvonatozunk egészen Európa közepéig?
- Hát... Jobb ötletem nincs - vallotta be Dan.
- Na ja. A helyzet az, hogy nekem sincs - tette hozzá Drew.
- Hát akkor majd a határoknál kell vigyázni - mondta Eva, majd egy újságot vett ki a vonat falából, s olvasni kezdte.
- Úgy látom nem sokat aludtál az elmúlt napokban - fordult Dan Drew-hoz.
- Hát tényleg nem... - vallotta be a lány. Eddig ő maga sem érezte, hogy fáradt lenne, csak most, ahogy a vonat elindult.
- Aludj egy kicsit - ajánlotta Dan. Drew elfogadta a csábító ajánlatot, és Dan vállára dőlt. Ezt a fiú vagy nem vette észre, vagy csak simán hagyta, hogy Drew párnának használja. De Drew másra gondolt. Arra, hogy talán Dan is szereti őt, csak nem meri neki mondani. A lány ezen gondolkodott, amíg el nem nyomta az álom. Az álom, amit nem szeretett volna látni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Utóhatás 3.: Szellemi Energia | Sötétség Bosszúja sequel
Fiksi PenggemarMituán Percy, Thália és Leo elindultak küldetésükre, a másik csapat is követte a példájukat, s hozzáláttak Statera felkutatásának. Ez a feladat azonban még látszólag sem tűnik könnyűnek, de Dan, Drew és Lily bármi áron sikerrel akarja végezni a küld...