Drew

53 2 0
                                    

Drew nagyon megijedt, amikor a holttest elé esett. Konkrétan annyira, hogy felsikított.

Maga a holttest egy fiatal barna hajú srác volt, akinek sem füle, sem orra, illetve két kivájt szeme volt, szája pedig lila volt. A srác zöld pulóvert viselt, amire annyi volt írva, hogy GAP, illetve pár kisebb vérnyommal még fel volt díszítve. Kezei szét voltak vagdosva, mintha öngyilkos akart volna lenni. De nem a főereknél voltak a mély vágások, hanem minden máshol. Mintha az illető direkt vigyázott volna a főereire. De még a pasas lába volt egy kicsit durvább, ugyanis egy alsógatyán kívül a lábán nem volt semmi. De ezt a semmit úgy kell érteni, hogy bőr sem.

- Te jó ég! - sikoltott fel Drew, és elfogta a hányinger. A lány elfordult, de azt még szeme sarkából látta, ahogy Dan követi a példáját.

- Oh, mon Dieu! - hangzottak a francia kiáltások, amik annyit jelentettek, hogy "Istenem!"

Egy embertömeg állt körbe a holttest körül, és mindenki a halottat akarta megnézni. Mintha valami kiállítási bábu lenne, vagy valami.

Drew felnézett, hogy honnan eshetett le a pasas. Bár csak egyetlen emelet volt fölöttük, a lánynak az az érzése támadt, hogy nem onnan esett le a pasas. Hanem valahonnan még magasabbról, de ez az elképzelés már alapból ott bukott meg, hogy a harmadik emelet fölött volt egy plafon.

Aztán Drew-nak rossz érzése támadt. Érezte, hogy valami fog történni, és ez a test ez csak egy elterelés. De vajon miről?

Drew megfordult és pár méterre magától meglátta Lilyt azokkal a kék szemekkel, amikről Dan beszélt.

- El kéne tűnnünk - lökte meg Dan karját Drew, miközben mereven figyelte Elisabeth-t. A fiú követte a lány tekintetét.

- Igazad van - mondta, majd elindultak a tömegben, és próbáltak a lehető legtávolabb kerülni Elisabeth-től, vagy Atlasztól, vagy... kitől.

Mindketten kiértek a plázából, és Drew-nak csorogni kezdett a könnye.

- Mi történhetett azzal az emberrel? - kérdezte Drew.

- Nem tudom, de remélem megölték mielőtt ennnyire... - kezdte Dan, de hangja elcsuklott. - Ahogy azt is remélem, hogy nem szenvedett sokat a halálán.

- Menjünk vissza a hotelba! - tanácsolta Drew. Dan egyetértett a lánnyal, és már indultak is.

Utóhatás 3.: Szellemi Energia | Sötétség Bosszúja sequelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora