BÖLÜM BİR:İŞ

27.2K 524 121
                                    

"Masal!"diye gırtlağını yırtan annemin sesiyle uyandım. Tabi evde sadece ben uyuyorum rahatsın abim olsa böyle bağırabilicek miydin çok merak ediyorum.O sıcacık yatağımın ve yumuşak yastığımın mükemmel uyumundan çıkmak istemiyorum.

"Anne beş dakika daha."diye sızlanıp yorganı üzerime çektim.Saniyeler sonra yorgan üzerimden hızlıca kalktı ve o kadım dünyanın soğuğu yüzümü yaladı.

"10 saniye içinde kalkıyor musun yoksa farklı yöntemlerle ben mi kaldırıyım ?"

"Haksızlık bu !" diyerek yataktan kalktım ve yatağımın yanındakı hırkayı hemen üzerime aldım . Hassas bir cildim vardı. Hemen üşürdüm .

"Hiçte bile dün anne sen çalışma ben sana kıyamam diyen babammıydı hanımefendi?"

Somurtarak dolabımı açtım. Siyah bir uzun kollu tshort giydikten sonra üzerine yine siyah bir gömlek giydim. Siyah etek giyip makyaj aynasının önüne oturdum. aynaya baktığımda yüzümü yıkamayı unuttuğum aklıma geldi .

'lanet olsun .' diyerek banyoya gidiyordum ki 43 numara bir anne terliği 12den isabetle kafama isabet etti .

' Kaç defa söylicem bela okuma diye .' ' özür dilerim' diyerek elimi yüzümü yıkadım . yeşil gözlerim uyandığım zaman en açık tonunu alırdı. Odama dönüp yeniden makyaj aynasının önüne oturdum .

Fondöten sürülmeye gerek duyamayan bir cildim vardı . eyeliner sürüp pembe bir ruj sürdüm . siyah topuklu ayakkabı giydim çantamıda koluma atıp annemdende kocaman bir öpücük alıp evden çıktım. iette durağına doğru yürüdüm vee tam zamanında otobüs durağına giden ben iş görüşmesi için 10 metre yürüdükten sonra sonunda holdinge gelmiştim . Kapıdan girdiğimde dışarıdan göründüğü kadar büyük olduğunu anlamam uzun sürmedi. Asansöre binip müdürün katına çıktım. Kapıyı çaldım içeriden gür ve erkeksi bir ses

' gir ' dedi. kapıyı açtığımdan ağzımdan ' aman Allahım ' lafı döküldü . çok yakışıklıydı ama dur ben bu yakıuşıklıyı tanıyordum lisede okulun en yakışıklısı olan Kağan' dan başkası değildiki bu...

Herkese merhaba. Kitabimın ilk bölümleri biraz kısa. İleriki bölümlerde uzayacaktır. İyi okumalar:)

PSİKOPAT MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin