BÖLÜM İKİ:ÇOK DEĞİŞMİŞSİN SANIRIM ADAM OLMUŞSUN

22.1K 506 118
                                    


'Hoşgeldin Masal .' dedi Kağan . Ellerini birbirine kenetlemiş masaya dirseklerini yaslamış kahverengi gözleriyle bana bakıyordu.Eskisi gibiydi hala yakışıklıydı ve ciddi. 

  ' Hoşbulduk Kağan' eskiden kızlarla gününü gün eden adam şimdi bir şirketin başındaydı bu tuhaftı acaba ikizi felan mı vardı çünkü bu kişi ona hiç benzemiyordu. 

 ' Kapıda kaldın otursana' diyerek eliyle  oturduğu masanın önündeki siyah deri koltuğu gösterdi. O sırada hala kapıda kaldığımı fark ettim . Şaşımıştım. 

  ' Çok değişmişsin sanırım adam oluşsun.' diyerek eliyle gösterdiği yere oturdum . ilk baş hafif bir kaşını çattı sonrada gülümsedi evet hala inci dişlere ve o mükemmel gülümsemeye sahipti.  

 ' Niye önceden kız mıydım ?' dedi gülerek 

  ' Çok komiksin ama ne alaka sen gününü gün eden gezen tozan baba parası yiyen adam şimdi bir şirketi  yönetiyorsun şaşırdım .'  diyerek duygularımı bellirttim. Yüzü eski haline döndükten sonra yaaşça masaya eğildi.

  ' Bir sır veriyim mi sana ? Ben hep şirket yönetiyordum.Sadece sen bilmiyordun. '

  'O popi çocuk aslında iş adamıymış .'  gülümsedi . Buraya iş için gelmiştim ve o halde iş görüşmesi yapmalıydık. ah lanet olsun bu konulardan çok uzağım .

  ' Duyduğuma göre eski okulumun popi çocuğu bana iş vericekmiş'  dedim şirim gözükmeye çalışırak.  

  ' Öyle mi? ' ' Bilmem buraya sohbete değil iş görüşmesi için geldim '  Çekmecesinin açıp bir dosya çıkardı sonrada açıp okumaya başladı .

' Masal Soydere 21 yaşında 2 yıl ünüversite okumuş ama abisinin erkekli ortama göndermemesi onu açık ünüversite okumaya zorlamış en sevdiği renk siyah 32 beden giyiyorsun 38 numara ayakkabı baban gemici 3 ayda bir eve geliyor hımm. Ortaokul ve Lisede sunuculuk yapmışsın çoğu programda sunuculuğunu insanalar beğeniyor bu benim toplantılarda işime yarar işe alındın yeni asistanım.'  

Ağzım açık kalmıştı giydiğim bedene kadar nasıl biliyordu. 'bur bir dakıka sen bunları nasıl biliyorsun ?' 

gülümsedi ve 'ben bilirim 'dedi

PSİKOPAT MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin