Selamlar! Bir kaç sohbetle başlayalım yeni bölüme diyorum.
Nasılsın?
Yeni bölümü merakla beklediğini biliyorum. Sence bu bölümde neler olucak?Bu bölümü @karamelam 'a ihtaf ediyorum. İyi okumalar :)))))
Başlama saati;
♤♧♡♧
Kollarımı bağlamış burnumdan alıyorum. İçimden binlerce küfür ediyorum. Telefonumu dışarı attı! Çünkü siktiğimin herifinin yapmadığı bir bu vardı.
Evimin önüne gelince kemerimi çıkartıp ona sert bir bakış attım.
"Benden uzak ol! Hani anlamıyorum neden seni istemeyen birine bu kadar yapışır biri?" Dedikten sonra aşağı indim.
Ona ne kadar inada giderse bende o kadar inada binecektim. Ve o suyuma gelicekti. Yani umarım. (!)
Ben arabanın kapısını sertçe kapatıkan oda arabadan inip yanıma yol aldı.
Eve doğru yol alırken kolumdan tutup beni durdurdu. Aynı anda beni arabaya yasladı.
Burunlarımızın arasında kısa bir mesafe vardı.
"Merak mı ediyorsun? " dedi kısık bir sesle.
Ayın ışığı onun yüzünü aydınlatıyorken hafif bir meltem esiyordu. Yüzümün önüne gelen saçı kulağımın arkasına itti. Sonra derin bir nefes aldı.
"Çünkü bu kokun varya (deyip yeniden derin nefes aldı) deliyorum. (Baş parmağıyla dudağının kenarını okşadı) burayı delice öpmek istesemde öpememek kolay mı sanıyorsun ? (Boynumu baş parmağıyla beni huylandıracak şekilde okşadı ağır ağır.) Burda uyuyamak kolay mı sanıyorsun? Yada kelimelerin yetersiz olacak vücudunun ve kokunun benden uzak olması kolay mı? " Dedikten sonra gözlerini dudağımdan çekip gözlerime baktı.
"Nıt. Hiçte kolay değil." Bedenim titriyor ve hiç bir şeye tepki vermiyordu. Karnım git gide kasılırken kuruyan dudaklarımı yaladım ve
"Dediklerin yaptıkların yüzünden hiç bir işe yaramıyor. Lütfen beni bir rahat bırak." Deyip onu ittim.
Çantamdan evin anahtarını çıkarttım ve bahçe kapısını açtım. Eve hızlıca yürürken arkamdan geldiğini hissediyorum.
Arkama döndüm. "Ee git artık."dedi ona dikleşerek.
Kafasını olumsuz anlamda salladı. "Bak hele yüzyüzsüze ya!"
Önüme yürüyüp adımlarımı hızlandırdım. Anahtarı deliğe soktuğumda kapı açıldı.Karşımdaki adama özlemle baktım. Kafamı hafif sağa çevirdim ve gülümsedim. Gözlerim doldu. Kalbimin hızı arttı. Titreyen sesimle "Baba." dedim.
Gülümsedi. Kendimi tutamayıp kucağına atladım. Sıkıca sarıldım. Oda bana sarıldı. Bir süre öyle kaldıktan sonra bıraktım oda beni bırakıp kalçalarımın altından beni kaldırıp döndürdü.
Hayatımın en güzel saniyelerini yaşarken gülüşüm kağan'ın bize baktığını görünce kesildi ve yüzüm düştü.
Babam beni indirdi tam kapıyı kapatacakken Kağan'ı gördü. Sonra bana baktı.
"Arkadaşın mı kızım. "
Kağan'ın gülümsedi ve
"Sözlüsü " dedi. Gözlerimi büyüttüm . Babam kaskatı kesildi. Bana döndü.
"Masal?" Dedi şüpheci bir sesle.
"Hayır baba. Sözlüm değil sadece..." cümlemi tamamlayamazken Kağan'a baktım. Telefonunu salladı. Bu demek oluyordu ki 'is tek telefonuma bakar'
Yenildiğimi iliklerime kadar hisettim."Düşünüyoruz."deyip önüme baktım. Yanaklarımın alev aldığını hissediyordum.
Babam bana inanmayan gözlerle bakarken ben ona bakmamayı tercih ediyordum.
"Girsene oğlum."dedi babam Kağan'a. Şaşkınlıkla babama baktım. Kağan'ın ise yüzünde Zafer vardı.
Oturma odasına onlar geçerken ben ikinci kata çıkarken babama seslendim.
"Üstümü değiştirip geliyorum."dedim.
Odama gidip elbiseyi hişamla çıkardım. Ağlamak üzerindeydim. Aynaya baktım. Maskaram akmış mahvolmuş haldeyim.
Dolabımı açtım. Vücudum titriyordu sinirden. Siyah eşofman takımımı üzerime geçirdim. Akmış makyajımı sildim.
Aşağıya inip babamın yanına oturdum.
"Çok özledim." Deyip sarıldım.
"Bende seni çok özledim." Dedip kolunu omzuma attı."Demek sözleşmeyi düşünüyorsunuz he ?" Dedi babam. Kağan dikleşerek
"Evet. " sesi kendinden çok emin geliyordu.
Babamda gülümsedi ama bu gülüş çok tehlikeliydi.
"Bizden kız olmak kolay değildir." Kağan bir an afallasada belli etmemeye çalıştı.
"Görüceğiz." Dedi Kağan
"Ben Masal'ın annesini kolay almadım. Sana da kolay vermem. "Gözlerim büyüdü. "Yoksa..."dedim kahkaha atarak.
Babamda gülüşüme gülümseyerek karşılık verdi. "Evet" dediğinde Kağan'a işte şimdi sıçtın bakışı attım.
♡♤♡♤♡♤
Sabah mis kokularla uyandım. Dün gece babamla uyumuştum. Gözlerimi açmadan kolumu babama sarılabilmek için yana attım. Yatakta bir boşluk vardı.
Kaşlarımı çatarak gözlerimi açtım. Babam yatakta yoktu. Dikleştim. Etrafa meraklı gözlerle baktım. Odada yoktu.
Komidinin üzerindeki tokamı alıp saçımı bağladım. Ayaklarımı yataktan sarkıttım. Pofuduk terliklerimi giyip lovobaya gittim. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Odaya dönüp Telefonumu aldım.
Daha sonra paytak paytak yürüyerek aşağı indim. Babam annemin çiçekli yemek önlüğünü giymiş hafif bir sesle şarkı söylerken bir yandan domates rendeliyordu.
"Baba?" Dedim sorgulayıcı bir sesle.
Bana döndü. "Günaydın hayatım." Deyip domates rendelemeye devam etti.
Yanağını öpüp "Sanada Günaydın babacığım."
Buzdolabını açıp kahvaltılıkları masaya dizdim.
"Baba ne yapıyorsun?" Dedim ağzıma zeytin atarken.
"Senin en sevdiğin yemeği."
"Kaşarlı melemen." Deyip babama sarıldım.
"Sana kırgınım biliyorsun değil mi ?"
Kaşlarımı çattım. "Neden?"
"Evleneceğini en son neden ben öğreniyorum. Bir izin bile istemedin. Hadi izini geçtim. Babam böyle böyle bir durum var şöyle şöyle olacak diye birsey deme demedin. "
Kalbime bir ağırlık oturdu o an. Kelimeler boğazımda kaldı. Çok istedim o an baba istemiyorum evlenmek zorla diye. Ama o zaman susmakla yetindim...
Devamı gelecek...
Nasıl buldunuz bu bölümü?
Kağan yine istediğini el edecek mi?
Kağan'la Masal ne zamana kadar böyle olacak?
Masal gerçekten evlecek mi?
Bitiriş saatı:
Diğer bölümde görüşmek üzere.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA
ChickLit"Sen benimsin" dedi yüzüme bakarak. "Hayır ben senin değilim!" diye direttim. "Farkında mısın Masal on dakika sonra nikah masasına oturacağız. Seni hiç bir güç elimden almaz!" Güçlü, yakışklı bir mafya babası aşık olursa neler olur? Dünyayı onun içi...