Selamlarrr. Diğer Bölüm uzundu.
Sanırım herkesin şaşırdığı bir bölümdü he ? Bu bölümü iki okuyucuma ithaf ediyorum az347az ve a4176z25Git gide büyüyoruz ve bu beni çok mutlu ediyor. Yakında parodi hesaplar açacağız demi tubisiniz89
Sjjsjaksdjs yorum ve voteleriniz benim için değerli unutmayın! :)Okuma Saati:
♡♤♡♤♡
Güneşin ışıkları yüzüne vururken yüzünü kırıştırdım. Güneş ışığını gözümü alıyordu.
Arkamı dönmek için hareket ettiğimde karnından belime uzanan eller bunu engelledi. Bu ellerde neyin nesiydi?
Dün akşam aklıma gelenlerle kaşlarım çatıldı. Dün yaşanan ard arda aksiyonların üzerine yorgun düşüp uyunak istemiştim. Uykumun başlarında Kağan gelip bana sarılmıştı.
Şuan Kağan'la aynı yatakta ben onun göğsüne yaslanmış o beni ahtapot gibi sanmıştı. Yanaklarım kızarırken onu uyandırman kalmayı denedim.
Aslında neden umrumdaydı ki uyansın! Derin bir nefes aldım ve çığlık attım.
Kağan yataktan sıçradığı gibi kaşları çatıldı. Sonra yastığın altından aldığı silahın emniyeti açtı.
Gözlerim korkuyla büyürken "şaka yaptım "diyebildim.
Kağan etrafa baktı. Gözleri beni bulunca kaşları çatıldı. Sonra tekrardan etrafa göz gezdirdi.
Silahin emniyetini kapatıp onun tarafında olan komidinin üzerine koydu.
"Sen deli misin?" Diye tısladığında suratıma korkuyla kıpırdandım. Şuan çok sinirli gözüküyordu.
"Şey ben sadece sana şaka yapmak istemiştim. "Dedim çocuk gibi hafifçe sallandım.
Çatık olan kaşları dahada çatıldı.
"Şaka he?"
"Hıhı"dedim sessizce başımı sallarken. Üzerinden pikeyi attıktan sonra bana doğru yaklaştı.Arka arkaya kayarken yatağın ucuna geldiğimi fark etmemiştim. Tam düşecekten süper ultra iyilik perisi Kağan Korkmaz beni tuttu.
Elleri belime flaş hızıyla ulaşırken göt korkusuyla ellerim onun omzuna gitti ve sıkı sıkı tutum.
Kağan gözlerimin en derinine bakarken kahverenginin en güzel tonu olan gözlerine baktım. Kağan gözlerini gözlerimden çekti ve dudaklarıma kaydı. Ah sanırım öpecekti!
Bulunduğumuz pozisyondan dolayı rahatsız oldum ve onu var gücümde ittim. Buna karşılık olarak oda beni bıraktı ve yataktan aşağı düştüm.
Kafam acısıyla yüzümü buruşturdum. Saçlarımı karıstırıp acıyan yeri okşadım.
"Öküz!" Diye sessizce söylendim.
Yataktan bana bakan Kağan "Duyamadım?"dedi.
O sırada üstünün olmadığını gördüm. Gözlerimi ellerimle hemen kapattım.
"Senin üstünde bir şey yok! "Kahkahası odayı doldururken yanaklarım kızardı. Komik bir şey söylememiştim. Hala yerde olduğumu hatırlayınca yerden ellerimi gözlerimden çekmeden ayağa kalktım.
O sırada arkamda sertlik hissettim. Korkuyla kalbim hızla çarpmaya başladı.
Neden korktuğumuda bilmiyordum.
Kağan'ın büyük elleri ellerimi buldu ve ellerimi gözlerimden çekti . Yavaş yavaş ellerimi aşağı indirdikten sonra sıcak nefesini boynumda hissettiğimde içim ürperdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA
ChickLit"Sen benimsin" dedi yüzüme bakarak. "Hayır ben senin değilim!" diye direttim. "Farkında mısın Masal on dakika sonra nikah masasına oturacağız. Seni hiç bir güç elimden almaz!" Güçlü, yakışklı bir mafya babası aşık olursa neler olur? Dünyayı onun içi...