Kağan var mısın iddeaya dediğinde acayıp bir özgüvenim vardı. Ama awm'ye girdiğimizde o öz güven düşmeye başlamıştı. Kağan orda bana bol ve uzun bir şeyler alırken ben onu izliyordum denemiyecektim. Boş yere seçiyordu sonuç olarak yani ben öyle sanıyorum ondan korkuyor olabilirim ama ben Aslan burcuyum ben kendimi kimseye ezdirmem he hemen ay bu aslan burcu egoisttir demeyin ben egoist değilim her Aslan burcu egois değildir.Kağan elinde bol bir elbiseyle geldi
"Sıkıldım ."
"O halde bunu denede hemen çıkalım."
"Hayır denemeyeceğim."
"Evet deniyeceksin."
"Sana arabada dedim hayırrr "
Kolumdan kuttuğu gibi kaldırdı. Ve kabinlerin oraya götürdü.
"Ya bıraksana kolun acıyor."
"O halde beni sinir etmede gir ve dene"
"Taş kafa mısın ya sen hayırın neresini Anlamıyorsun?"
derin bir nefes aldı ve "Giyiniyor musun?"
kafamı sallamakla yetindim
"o halde ben giyindiririm"
diyip beni kabine soktu gülümsedi ve elbisemin askısına dokunduğunda sertçe bir tokat attım cidden yapamaz sanmıştım.
"Çık lanet olası pislik!"
gülerek kabinden çıktı
Aldığı siyah elbiseyi giydim.Elbise uzun ve siyahtı üzerimde hic bir elbise boyle durmamıştır.kabınden çıktım .
"Çok gü-gü-zel-zel "
"Keke olduğunu bilmiyordum " dedim gulerek oda güldüO elbiseyi bana giydirip oradan çıktık. Beni bir dağ evine getirmişti .
Sanırım korkuyorum.
"Yemeğe gidiceğiz diye biliyordum ."
"Ben sana kendi ellerimle yemek hazırlarım seni bu elbiseyle oraya bir ton erkeğin içine nasıl götüreyim?"
"Ben sana güvenip nasıl giriyim bu eve ?"
"Yapma o kadar da güvenilmez değilim." derken sesinden alay ettiği çok belli oluyordu. Arabayı kitleyip cebinden çıkardığı anahtar ile kapıyı açtı.Elini içeri doğru uzatırken hafif eğildi
"Buyrun madam."
"Teşekkürler ." diyerek eve girdim.Eve girdiğimde evin mükemmel olduğunu anlamak çok uzun sürmedi. Güzelde kokuyordu. Aslında Kağan korkuyordu.
"Burası benim arada sırada kafamı dağıttığım yer."
Kapıyı arkamızdan kapattı .
"Güzelmiş." dedim duygularımı belirterek."Biliyorum. Hadi mutfağa geçip yemek yapmaya başlayalım."
"Ben değil sen yapacaktın arabada öyle demiştin."
Üzerindeki ceketi çıkarttı ve astı. Üzerinde beyaz bir t-shirt var. Ya t-shirt dar yada o fazla yapılı. Kesinlikle o fazla yapılı .
"Bari mutfakta yanımda dur ."
Dediğinde Gülümsedim ve başımı salladım. Beraber mutfağa geçtik. O dolaptan malzemeleri çıkartıp keserken bende masayı kurdum evet sadece masayı kurdum ne var bunda ?Masayı kurduktan sonra "Çorba güzel yaparım, yapmamı ister misin?"
"Olabilir "
"Ne yapıcağım fark eder mi?" başını olumsuzca salladı (hayır der gibi)
Buz dolaptan salça ile yağ aldım. Daha sonra dolaptan çorba için tencere aldım. Tencerinin içine üç yemek kaşığı yağ döktüm ve onu kizmasını bekledim yağ tamamen kızınca içine iki buçuk kaşık salça ekleyip karıştırmaya başladım. Bir sürahiye su doldurup tencereme döktüm ve karıştırmaya başladım. İyice karışınca kaynamaya bıraktım,kaynayınca ona iki tatlı kaşığı tuz ekledim"Kağan nane sever misin?"
"Çorbanın içinde hic yemedim ama sen yapıyorsun sonuçta severim "İçine bir kaşık nane atıp karıştırmaya devam ettim ve sonra içine dolaptan aldığım arpa şehriyeyi bir bardalık olacak şekilde döktüm.
BİR SÜRE SONRA
Yemeği kağan yapmıştı ve ben nasıl yaptığını görmemiştim ama kokusu mükemmeldi. Kağan'a baktım acıyıp derecede yakışıklı ve kaslıydı bütün genç kızların hayalinin vücut bulmuş hali gibiydi. Ama o acımasızdı. Onun mafya olduğunu öğrendiğim gün deli gibi korkmuştum. Bana zarar vermemesi iyi bir şeydi. Liseden beri biraz değişmişti gülüyordu. Pezemenk okula kan kusarak geliyordu .
"Bakıyorum da yakışıklılığıma daldın." ha siktir ona bakarak dalmıştım
"Hayır sadece dalmışım önümde de o ayı bütçen olunca sannaa denk gelmiştir .""Yemek yiyelim mi?" dedi konuyu kapatarak .
"Olur acıktım."
Çorba kaselerini alıp yaptığım arpa şehriye çorbasını doldurdum. Birini benim diğerini kağan'ın önüne koydum. Yemek sessiz geçmişti. Ben bir çorba yaparken kağan salça soslu biftek yanına soslu patates püresi yapmıştı. Tamam bunları geçtim,ben şarjımı 70 den40 a indirene kadar nasıl meşhemen soslu makarna yapmıştı? Eli lezzetliydi. Yemeği yedikten sonra oturma odasına geçtik"Buraya neden geldik masal?"
"Benim elbisem yüzünden."
"Evet bir nedeni o ama asıl nedeni sana itiraf etmem gereken bir şey var."
"Nedir o?"
"Masal lisede bir kızdan çok hoşlanıyordum sarı saçları yeşil gözleri burnundaki hafif çiller beni benden alıyordu sonra fark ettim ki sadece hoşlanmıyordum aşık olmaya başlamıştım. Onun etrafında hep erkek vardı teker teker hepsini indirdim. Ama kıza bir türlü söyleyemedim. Masal ben sana aşığım .""Yo yo hayır olamaz sen sevemessin ki sana inanicam belkide benim canımı acıtmak için bunlar sırf sana tokat attığım için ."
Ayağı kalktı ve yanıma oturdu. Ekimi alıp kalbine koydu .
"Peki diyelim hepsi yalan kalbimdemi yalandan hızlı atıyor senin için?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA
Chick-Lit"Sen benimsin" dedi yüzüme bakarak. "Hayır ben senin değilim!" diye direttim. "Farkında mısın Masal on dakika sonra nikah masasına oturacağız. Seni hiç bir güç elimden almaz!" Güçlü, yakışklı bir mafya babası aşık olursa neler olur? Dünyayı onun içi...