- Sziasztok - köszöntem és leültem Niall mellé. Harry a mellettem lévő helyet foglalta el, a többiek pedig kérdőn néztek ránk.
- Haver, igaz volt ez az egész? - fordult Nialler a göndörke felé.
- Micsoda? Pontosíts, kérlek - harapott a péksüteménybe mellettem.
- Ugye nem feküdtetek le? - kérdezte.
- Nialler! - csaptam a tarkójára reflexből.
- Nem illik ilyet kérdezni - fejezte be megkezdett mondatomat Louis kicsit máshogy, mint amit én terveztem.
- Nem - forgattam meg a szememet. - Hát ilyennek ismersz te engem? - kérdeztem vigyorogva, Harry azonban komoly tekintettel nézett a szemembe.
- Niall, Petra nem az a lány, akihez beosonok éjszaka, és még azelőtt eltűnök onnan, mielőtt felébredne, nekem ő ettől sokkal többet jelent. Egyébként nem feküdtem le vele, mielőtt valamelyik okos félreérti - pillantott a kuncogó srácokra az asztal túloldalán.
- Jólvan már na, ne bántsatok. Tudod hogy mit gondolok erről - tette hozzá.
- Honnan tudná, nem is beszéltetek mióta kibékültünk.
- Kibékülés? Harry, én már akkor tudtam hogy ez lesz mikor elkezdtem úgy csinálni, mintha randiznánk - vágta oda nagyképűen Niall. Harry elkerekedett szemekkel nézett rá, de nem azért, amit Niall hitt.
- Úgy csinálni? - kiáltott fel kicsit hangosabban, mint kellett volna.
- Na, ne húzd fel magadat - tettem a kezem a karjára, és végigsimítottam a karja belsején lévő tetovált szövegen. - Niall csak jót akart nekünk - védtem meg a srácot.
- Hát nem hiszlek el titeket - mondta, majd inkább evett tovább, a kezemet viszont nem húztam el a karjáról. A bal oldalamon ült, így a jobb kezét fogtam meg, de ő inkább bal kézzel evett, mint hogy elengedjem őt, amitől még Niall szeme is elkerekedett. A két fiú immár hangos röhögésben tört ki, nem bírtak tovább magukkal.
- Mi olyan vicces? - néztem rájuk egyetlenként, aki örült a jókedvüknek.
- Annyira. Viccesek. Vagytok - mondta a nevetéstől tagoltan Louis. - Mint valami rossz házaspár meg az anyós - nyerített fel még hangosabban, és Liam is csatlakozott a térdét csapkodva.
- Hát anyós, ki lettél röhögve. Kivágjam őket a videóból? - kacsintottam rá a viruló fejű ír fiúra.
- Köszönöm - vigyorgott rám, és tovább evett, immár a harmadik féle ételt próbálta ki.
- Látod, erről beszéltem. Imádnak veled lenni, mindig olyan jó kedvünk lesz ha itt vagy - súgta gyorsan a fülembe a göndörke, majd vissza is dőlt és beleivott a narancslébe. Én boldogan mosolyogva fejeztem be a reggelimet, és új reményekkel indultam a napnak.
Mivel nem kellett semmit csinálnunk este nyolcig, úgy döntöttünk, együtt töltjük el az időt a srácokkal, és felmentünk az egyik nagyobb szobába. A földön körbeültünk párnákra, és mindenféle telefont az ágyra tettünk, nehogy megzavarjanak minket a beszélgetésben, mert mostanában mind túl sok időt töltöttünk a kütyük nyomogatásával.
- Na játsszunk valamit, én még sosem? - vetette fel Liam.
- Ne már, kezded te is - nyögött fel Hary, mint aki mindjárt elájul.
- De az ivós játék, délelőtt fél 12 van Payno - válaszolt Louis Hazza-t figyelmen kívül hagyva.
- Kit érdekel, majd iszunk hozzá vizet - nevetett fel Niall, úgyhogy megegyeztünk a játékban. Mellettem két oldalt Harry és Niall ültek, Harry a jobbomon, mellette Louis, Liam majd Niall zárta a kört.
ESTÁS LEYENDO
A way through the dark (1D ff hun)
FanficPetra, a 20 éves magyar lány élete egy nagy kalandja előtt áll. A szülei és pszichológusa közös megegyezés - na meg egy kis unszolás - során arra jutottak, hogy a környezetváltozás segíteni fog feldolgozni a múltat és továbblépni, így a lány szeptem...