#3 - Školský masaker sklenenou črievičkou

33 4 0
                                    

„Ples?!"

Davy pištiacich dievčat sa okamžite nahrnuli k farebnému plagátu, visiacom na popraskanej stene školskej budovy. Každá z nich očami prebehla biely text, aby sa dozvedela, čo najviac informácií.

„Myslíš, že by Simon išiel so mnou?" Nízka brunetka nervózne prešľapovala na mieste, pričom svoje veľké orieškové oči upriamila na svojho najlepšieho kamaráta. Chlapec sa nachvíľu zamyslel a potom pokrútil hlavou.

„Taký debil ako on, sa viac zaujíma o prsaté blondíny, než o nás."

„Charlie! Simon nie je debil," dievča nafúklo svoje bacuľaté líca, pričom sa jej rám čiernych okuliarov mierne zosunul z nosa.

„Pozri Maddy. Viem, že si do toho lámača ženských sŕdc celá zbláznená, ale on o nás nezavadí ani pohľadom. Ty si podľa neho bláznivá šprtka a ja zasa buzna, ktorá sa hrá na dievčatko," odfrkol si chlapec a odhrnul si prameň svojich dlhých vlasov z čela.

„Za pokus nič nedám. Možno sa len tvári, že nás neznáša," Maddy sa snažila svojho vysnívaného princa čo najviac obhájiť. Avšak niekde v hĺbke svojej duše vedela, že ona a Charlie sú dve Popolušky, ktoré nemajú právo na lásku a že Simon nikdy s ňou chodiť nebude. Lenže si to nechcela priznať.

„Pozvem ho a uvidíme," Madisonina tvár sa rozžiaril, akoby bola slniečko. Charlie si mierne povzdychol a skepticky si prehrabol vlasy.

Toto nedopadne dobre.

******

Brunetka sa rýchlo hnala po schodoch až na strechu školy. Srdce jej splašene bilo a celé telo sa mierne triaslo. Pripadala si ako nejaké populárne dievča v romantickom filme. Nemohla sa dočkať, až Simonovi vyzná svoje city.

Jej krehké bledé ruky dopadli na studené kovové dvere, ktoré následne jemným potlačením otvorila. Rozhliadla sa okolo seba a v tom ho zbadala. Svojho vysnívaného princa opierajúc sa o zábradlie. Jemný vánok sa pohrával s jeho ryšavými kučerami. Nervózne si napravila svoje okuliare a pohla sa smerom k nemu.

„Simon?" Zašepkala, až sama mala pocit, že ju nebolo počuť.
Chlapec sa mierne mykol a svoj zrak stočil k nej. Na jeho tvári sa zjavila nepatrná grimasa, keď zbadal tú šialenú šprtku Madison.

„Ehm, ahoj Madison?" Zaškrípal zubami a zaťal päste. Nepredpokladal, že práve toto dievča bude potrebovať s ním hovoriť.

„Ja...ja...ja som ťa chcela pozvať na ten ples," placho vykoktalo dievča. Simon už, už chcel odmietnuť, keď v tom ho napadol brilantný nápad ako túto chuderu potopiť.

„Jasné, že s tebou pôjdem."

*******

„Nemôžem tomu uveriť!" Zapišťala už asi po stýkrát Maddy, zatiaľ čo jej Charlie sčesával vlasy do elegantného vrkoča.

„Mne sa to celé nezdá Mad. Podľa mňa je to nejaká pasca," Ustarostene sa pozrel na jej tvár v zrkadle.

„Ty mi len závidíš!" Brunetke sa nepáčilo ako sa Charlie správa. Cítila sa trocha ukrivdene, keď ju jej kamarát od všetkého odhováral.

„Nie nezávidím, len sa o teba bojím," povzdychol si a chytil dievčinine ramená. „Pokiaľ by sa čokoľvek dialo, zavolaj mi a ja pre teba prídem."

*****

Školou sa už ozývala hlasná hudba, keď Madisonina noha v žiarivých črievičkách dopadla na drsný povrch schodov. Nadýchla sa, aby vsala sladkú vôňu večerného vánku.

„Nič sa neboj Maddy. Dnes je tvoj šťastný deň," povzbudila sa v duchu a vykročila vpred.

****

Všetci stočili pohľad k dverám telocvične, ktoré sa náhle otvorili. Maddy cítila ako sa jej trasú nohy, keď sa všetci zo školy na ňu pozerali v nemom úžase. Charlie odviedol naozaj úžasnú prácu, lebo sa mu podarilo premeniť škaredé káčatko na prekrásnu labuť.

„Madison?" Simon vystúpil z davu. Na jeho tvári tancoval zvláštny úškľabok. Brunetku to mierne zaskočilo, no neprikladala tomu žiaden význam. Možno sa jej to iba zdalo.

„Smiem prosiť." Simon sa uklonil a ako správny džentlmen jej ponúkol svoju ruku. Maddy sa mierne zapýrila a jeho ruku prijala. Všetci sa rozostúpili a ryšavý chlapec ju dotiahol do stredu. Dievča si všimlo ako sa niekoľko starších študentiek zachichotalo.

„A teraz zlatý bod večera." Zahlásil chlapec a ustúpil o niekoľko krokov ďalej. Maddy ani nestihla vysloviť prekvapenú otázku, keď sa na jej hlavu prevrátila veľká plechovka čiernej farby.

Nastalo dlhé ticho, než sa celou telocvičňou ozval hysterický smiech.

„Myslíš, že by som mal niečo s takou hlupaňou ako ty?" Vyprskol jej chlapec uštipačnú poznámku do tváre a následne sa otočil dievčine chrbtom.

„Ty zasraný BASTARD!" Brunetka schmatla špinavú topánku zo zeme. Simon sa prekvapene otočil, no než stihol čokoľvek spraviť, ostrý opätok črievičky sa mu zaryl do oka. Maddy bola ako nepríčetná. Neustále bodala do toho hnusného ksichtu, ktorý kedysi tak milovala. Dokonca nevnímala ani krik vydesených študentov utekajúcich preč.

Zhlboka sa nadýchla a zakrvavenú črievičku odhodila preč. Následne na to sa postavila a z kabelky, ktorú mala prehodenú cez plece vytiahla telefón a vytočila číslo jediného človeka, ktorého teraz najviac potrebovala.

„Myslím, že môžeš pre mňa prísť."

A tak sa svet zbláznil...Kde žijí příběhy. Začni objevovat