„Ja som ten najkrajší," povedal štíhly, rúžový kôš a pritom pohodil zhnitými banánmi, ktoré z neho trčali. „Ha! Ty?! To určite! Predsa každý viem, že ja som ten najkrajší," biely odpadkáč sa pretlačil pomedzi ostatné koše a pritom nezabudol dať najavo svoje prednosti.
„Na tvojom mieste by som sa nenaparoval. Každý predsa vie, že ti Lady Papier nadržuje," zafrflal rúžový odpadkáč a bodol svojho soka do plastového tela. „A je to tu zas," zamrmlali ostatný súťažiaci pričom sledovali hádajúcich sa súperov. Ani jeden zo súťažných dní sa neobišiel bez hádok dvoch „najkrajších" smetných košov. Každý z prítomných chcel vyhrať, no títo dvaja to brali až moc vážne. Zato veľký tučný smetiak sa snažil držať, čo najviac v úzadí. Do tejto súťaže ho prihlásila jeho dobrá kamarátka, ktorá v ňom videla akýsi druh krásy. No on si krásny nepripadal. Jeho telo bolo celé zhrdzavené a sem-tam pokreslené škaredými grafitmi. Bol tu ostatným iba pre smiech. Určite aj porota si o ňom myslela, že je šeredné monštrum. Už po prvom kole chcel všetko vzdať, no kamarátka mu to nedovolila. Dokonca bola aj dlhú" dobu urazená, keď sa rozhodoval či má odstúpiť. Nakoniec to však neurobil a nejakým zázrakom sa dostal, až do finále.
„Určite to je len kvôli tomu, aby si zo mňa spravili srandu," povzdychol si a upravil si kus oblečenia, trčiaceho z pod jeho veka. „Milé krásky! Pripravte sa!" Ozval sa Johnyho úlisný hlas. „Uf a je to tu," povzdychol si smetiak a pomaly sa spolu s ostatnými smetnými košmi pohol na obrovitánske pódium. Reflektory žiarili a diváci šaleli. Smetiak mal pocit, že sa prepadne hanbou. „Milé dámy a páni, dnes sa rozhodne o tom, kto sa stane novou Miss smradľavou krásou!" Zvolal Johny a davy fanúšikov začali šalieť. Všetci súťažiaci sa, čo najviac naparovali, len aby zaujali kritickú porotu. Len Smetiak stál ako prikovaný a modlil sa, aby sa prepadol pod zem.
„Tak ako sa rozhodla naša porota? Kto bude naša nová Miss?" Zachechtal sa Johny. Nastalo dlhé ticho, ktoré sprevádzala iba napätá hudba. Každý zo súťažiacich nervózne prešľapovali, pretože každý jeden z nich chcel zvíťaziť.
„Porota sa zhodla na jasnom víťazovi. A tým sa stáva..."
„SMETIAK!"
Svetlá reflektorov sa okamžite stočili k menovanému. Nemohol tomu uveriť. On vyhral? Ale prečo? Však nebol tak krásny ako ostatné odpadkové koše. Pomocníci mu odovzdali kvety, šerpu a korunku. Potom vystúpil dopredu, aby si vychutnal tú sladkú chuť víťazstva. Až teraz sa po prvýkrát naozaj cítil pekný.
ČTEŠ
A tak sa svet zbláznil...
HumorUPOZORNENIE!! Táto kniha obsahuje šialené výplody mojej fantázie, divný humor a ešte divnejšie príbehy na podivné témy. Táto kniha vznikla k účelu Wattpad výzvy na facebooku. Za prípadné infarktové stavy, nechuť k "umeleckým diela" a "zosmiešneni...