Nočné ticho preťal hlasitý krik, za ktorým nasledoval klapot topánok o rozpadnutý povrch chodníka.
„Musíme im utiecť!" Zakričal vysoký chlapec na svojich priateľov. Nemohol uveriť, že boli taký sprostý a vošli tým monštrám priamo do pasce. „Adam, ja som ti hovoril, že je to idiotský nápad, ale ty nie. A teraz utekáme týmto smradľavým miestom, dúfajúc, že nás tie svine nezabijú!" Zašomral hnedovlások a ohliadol sa za seba, či uvidí dôverne známu siluetu.
„Nesťažuj sa a bež. Onedlho sme tam," povedal menovaný chlapec a zahol za najbližší roh. „Chalani ja už nemôžem," ozvalo sa zo zadných radov nesúhlasné zašomranie. „Prestaň fňukať kockatá hlava. Trocha behu ťa nezabije!" Zakričal namakaný blondiak a už sa hrnul dopredu. „Ale..." chlapec už, už chcel niečo povedať, lenže nedostal príležitosť. Veľká čierna vec, ktorá sa razom vynorila z temného kúta uličky mu zakryla ústa a vtiahla ho do pazúrov tmy. „James!" Chlapci prudko zastavili a stočili svoj zrak na miesto, kde ich kamarát pred chvíľou bol. Avšak jediné, čo po ňom ostalo boli rozbité okuliare. „Došľaka." Zamrmlal ryšavo vlasý chlapec a už sa chystal za Jamesom vyraziť. Lenže v pohybe ho zastavilo naštvané vrčanie tesne pri jeho uchu. „Kevin! Pozor!" Všetci prítomný poplašene vykríkli. Než však stihol čokoľvek spraviť, ramienko čiernej podprsenky sa mu omotalo okolo krku a začalo ho škrtiť. „Nie to nie je možné," chlapci začali pomaly cúvať, sledujúc ako sa ich kamarát stráca v temný hlbinách špinavej podprsenky. „UTEKAJTEEEE!" Všetci sa zvrtli na opätku snažiac sa tomuto monštru utiecť. Avšak nedostali sa príliš ďaleko, keďže im jedinú únikovú cestu zatarasili roztrhané trenky a špinavé nohavičky. Z ich smradľavých úst kvapkala slizká hmota zelenej farby.
„Toto je náš koniec! Je nie som ešte pripravený zomrieť!" Chlapci sa na seba natisli, dúfajúc, že ich smrť bude rýchla a bezbolestná. Jedna z nohavičiek hlasno zavila a rozbehla sa naproti vystrašenej skupinke. Než však stihla svoje zhnité tesáky zaryť do mäkkého, ľudského mäsa, zasiahla ju spŕška biely bubliniek.
„Hasta la vista smradúsi," ozval sa hysterický smiech a prádlové monštrá pokryla spŕška pracieho prášku. Chlapci s nemým úžasom sledovali partičku lovkýň prádlozombie, ktoré ich s ladnou eleganciou ničili. Dokonca sa nedal prehliadnuť ich psychopatický pohľad, ktorý sa zračil na ich tvárach.
Po nejakej chvíli hrozitánsky krik ustal a na zemi ostalo iba snehovo biele prádlo. Dievčatá stočili svoj zrak k chlapcom, ktorý sa ešte stále triasli strachom, vstrebávajúc svoj zážitok.
„Hehe mali ste veľké šťastie, že sme boli akurát na love. Dokonca sme ani nepotrebovali návnadu," pousmiali sa lovkyne ešte predtým, než zmizli v tme.
ČTEŠ
A tak sa svet zbláznil...
ЮморUPOZORNENIE!! Táto kniha obsahuje šialené výplody mojej fantázie, divný humor a ešte divnejšie príbehy na podivné témy. Táto kniha vznikla k účelu Wattpad výzvy na facebooku. Za prípadné infarktové stavy, nechuť k "umeleckým diela" a "zosmiešneni...