WAFA'S POV
"Ergghhhh... Aku kat mana" aku membuka mata aku perlahan2....
Aku di kelilingi oleh barangan hospital... Adakah aku di hospital.... Tapi itu tidak mungkin... Sebab apa.... Sebab... Yang aku ingat kami dalam lawatan and kami lawat kawasan perkampungan... Confirm lah jauh dari hospital woi....
"Eh... Aku sorang jak di bilik ni"aku memandang sekeliling...
"Taklah... Aku pun ada"kata Syed sambil bangun dari pembaringannya
"Ergghhh.. Tempat apa ni........"
"ARGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!"
Satu suara membuat para member berkumpul di sebuah bilik...
.
.
.
.
.UMMI'S POV
"ARGGGGGGHHHHHHHHHJWLZMDBAKSNNDAKNZJAKA!!!"
BANGGGGG!!!! (╮(╯_╰)╭)
Pintu bilik di buka kasar...
"Pehal doh" soal Zul...
"Mata... Mata aku"aku mendongak dan melihat Zul... And...
"Argggghhhhhh!!!"
Panggg(╮(╯_╰)╭)
"Apa ni main tampar2"aku mengusap pipiku yang chubby ini.... Suka mak bapak dia jer tampar aku...
"Dah kau teriak bagai nak histeria tu kenapa?" soal Wellna...
"Mata aku biru babe... Mata Zul tu... Huuuuu silverrr.... Kau babe.. Kelabu.... Giler lah.. Semua lain2"kata ku teruja...
"Eh sakai lah kau"balas Wafa sambil memukul lembut bahu ku...
Tiba2
"Lalalalalala 🎤.... Eh... KORANG PEHAL ADA KAT SINI... ASTAGHFIRULLAH... BUKAN KORANG DAH LUMPUH KAH...."Rizal yang bernyanyi kecil itu terkejut...
"Kau pehal Riz.... Eh kimak.... Cam na korang boleh berdiri ni"Alvin muncul dan terkejut
"Eh babun korang pehal.... Eh...... Macam mana boleh bergerak ni... Apa jadi.... Keajaiban apa kah"Maryam yang membawa air itu terkejut dan...
TOK!!! TOK!!! TOK!!!!
"AUCHH... DANELLA"jerit mereka serentak sambil mengusap kepala mereka yang diketuk menggunakan pembaris kayu
"HAH.... SIAPA SURUH JADI MACAM BERUK... KAN DAH KENA KETUK... Dah doktor senior tu bagi ubat yang salah... Confirm lah dorang tak lumpuh...."kata danella sambil membuat aksi ingin mengetuk kepala mereka....
"Oh ya... Hi..."
"EH SIALLAH KORANG KAH YANG SUNTIK AKU TADI... KAU TAU TAK PEDIH GILA PAHA AKU... VAVI TUL LAH KAU NI" Zul yang masih tidak berpuas hati meluku kepala rizal dan Alvin...
"Bukan kami lah..."
"Habis tu?"Zul masih tak melepaskan 2 orang tenuk yang berpakaian seperti doktor itu...
"ASTAGA... APA KORANG BUAT NI.... NAK BERKUNYIT PUN AGAK2 LAH.... PESAKIT AKU TU... AIKKK..... MACAM MANA KORANG BOLEH BERDIRI NI.... KENAPA TAK LUMPUH NI... PEHAL NI" seorang lelaki berumur 20an muncul dan menangkat tangan Adam... Mencucuk kaki Roell dan melihat mereka dengan mata yang terbeliak....
"Erhhh..... Hehehe.... "
Flashback
Semua doktor sila ke bilik ketua sekarang.. Tak kira senior or junior or practical.. eh jap... Bila masa ada practical... Tak kesah lah... Sila ke bilik ketua...
YOU ARE READING
THIRTEEN:The Truth [SU]
Random"Erghh.... Tempat apa ni"-Wafa "ARGGHHHHH!!!" Satu suara membuat semua member berkumpul di sebuah bilik . . . . . "ARGGHHHHH"-Ummi BANGGG!!!! "Pehal dohhh"-Zul... "Mata aku...." Ummi membuka matanya... "ARGHHHHHHHHH!!!!"-Ummi pakkk!!!!!