12- Dave Brubeck

4.1K 445 85
                                    

Bölüm şarkısı: Dave Brubeck- Take Five

*****

"Baekhyunnie!"

Baekhyun yatak odasından gelen sesle gözlerini devirdi. Chanyeol her yarım saatte bir onu yukarı çağırıyordu.
"Of Chanyeol!" Baekhyun söylene söylene merdivenleri çıktı ve odaya girdi. Chanyeol yatakta oturur şekilde öylece kapıya bakıyordu.
"Yine ne oldu?"

"Saat geç olmadı mı?"

"Çalışmam gerekiyor. Ne kadar erken bitirirsem o kadar iyi."

Chanyeol sarhoşluğun yeni yeni geçmesiyle hala sallanarak ayağa kalktı. Saniyeler içinde Baekhyun'un dibinde bitti ve hızlıca kucağına aldı.

"Chanyeol!"

"Gözlerinin altı mor! Uyu biraz!" Onu sertçe yatağa attı ve bir çırpıda üzerine çıktı. "İlk defa yan yana yatacağız, bu sende bir an önce yanıma gelme isteği uyandırmadı mı?"

"Aslına bakarsan tam olarak da bundan kaçıyorum."

"Hey," Chanyeol kaşlarını çattı. "Sadece uyuyacağız. Korkma."

"Hah?"
Baekhyun ona dil çıkararak yataktan kalktı. "Üzerimi değişip dişlerimi fırçalayacağım."

"Sonra seninle ne istiyorsam yapabilirim demek mi oluyor bu?"

"Ne yapmak istediğine bağlı."

Bir süre ikisi de gözlerini kısıp birbirlerine baktı. Birkaç saniyenin ardından aynı anda gülmeye başladılar.

"Gidiyorum." Baekhyun odasının yanındaki banyoya girerek hızlıca dişlerini fırçaladı. Odaya dönüp dolabın önüne gitti ve tişörtünü çıkararak pijamasını bulmaya çalıştı.

"Bence hiç uğraşma."

Baekhyun hemen arkasından gelen sesle irkildi ve döndü. "Anlamadım?"

"Üzerini boşa giyinme diyorum. Çıkacak nasıl olsa."

"A-?" Baekhyun ağzını aralar aralamaz Chanyeol dudaklarını onunkilere bastırdı ve onu kucağına aldı.

Baekhyun içinde hissettiği gıdıklanmayı görmezden gelerek kendini geri çekti. "Uyuyacağım Chanyeol!"

"Baekhyun," Chanyeol onu yatağa bırakarak üzerine çıktı. "Sana ihtiyacım var."

Chanyeol ne zaman onun adını söylese Baekhyun'un kalbi ve beyni iflas edecek gibi oluyordu. Sakin kalmaya çalışarak onu itekledi.
"Olmaz... Bir saniye..."

Chanyeol kafasını Baekhyun'un boynuna gömüp ısırmaya başladığında Baekhyun'dan sesli bir inleme çıktı.
"Chanyeol!" bu sefer kesin bir şekilde kendinden ittiğinde Chanyeol tam ağırlığını vermeden Baekhyun'un kasıklarının üzerine oturdu.

"Beni istemiyor musun?"

"Onunla ilgisi yok. Sadece... Hazır değilim."

"Hadi ama, eğlenceli olacağını biliyorsun. İlk seferin falan olsa neyse ama-" Chanyeol Baekhyun'un suratındaki ifadeyi görünce birden sustu ve gülmeye başladı. "Tanrım, ilk seferin?!"

"Kes sesini." Baekhyun gözlerini devirdi ve onun omzuna vurdu. "İlk seferim olmayacak, çünkü öyle bir şey yapmayacağız."

Chanyeol elini Baekhyun'un karnında dolaştırıp onu gıdıklamaya başladı. "İlkinin ben olmasını istiyorum ama."

"Ben isteyene kadar kimse ilkim falan olamayacak."

Chanyeol ona eğildi ve gülerek dudaklarına doğru fısıldadı. "O gün asla unutamayacağın kadar güzel olacak. Emin olabilirsin."

Tied Up In Jazz ||ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin