3- Charles Mingus

4.4K 517 406
                                    

Medya: Charles Mingus--Girl of My Dreams

****
Baekhyun yüzündeki ıslaklıkla uyandı. Toben yatağın üzerinde zıplayarak Baekhyun'un tişörtünü çekiştiriyordu.
"Neden bu kadar heyecanlısın... Sabah saba-"

Toben kapıya doğru koşup gözden kaybolduğunda Baekhyun da arkasından gitti. Kapıda bir gölge gördüğünde pencereye yaklaştı ve kim olduğuna baktı.

"Chanyeol?!" Chanyeol kapının önünde etrafı incelerken Baekhyun panikle saate baktı.
"Tanrım... Öğlen olmuş.."

Hızlıca yüzünü ve dişlerini yıkayarak kapıya gitti. Kapıyı açar açmaz Toben Chanyeol'un üzerine çıkmak için zıplamaya başladı.
"Tünaydın!" Chanyeol köpeği kucağına alarak Baekhyun'a döndü.

"Ama sana günaydın demem gerekiyor sanırım."

"Ben... Uyuyakalmışım... Üzgünüm."

"Sorun yok." yavaşça Baekhyun'a uzandı ve saçlarıyla oynadı. Baekhyun rahatsızca Chanyeol'un eline vurdu.

"Hey, senden büyük birine çocuk gibi davranamazsın."

"Doğru, kusura bakma. Kahvaltıyı evde mi yapacaksın dışarıda mı?"

"Evde yapmak için zamanım yok. Seni yeterince beklettim."

"Sorun değil." Chanyeol kendi evine giriyormuş gibi rahat bir şekilde içeri girdi. Gözü kuyruklu piyanoda dolaştıktan sonra Baekhyun'a döndü.

"Tabii ya, müzik zevki bu kadar iyi olan birinin enstrüman çalmaması imkansız olurdu."

"Sadece hobi aslında..."

"Hobi? Hobi için bu kadar profesyonel bir piyano almana gerek yoktu. Evin merkezine koymana da."

"Peki... Peki... Beş yaşından beri çalıyorum."

Chanyeol mutfağa doğru giderken Baekhyun ona bakıyordu. "Ne yapıyorsun?"

"Kahvaltı hazırlayacağım."

"Eve girmene bana yemek hazırla diye izin vermed-"

"Hey, ben de kahvaltı yapmadım." bir sır verecekmiş gibi Baekhyun'a eğildi. "Dürüst olmak gerekirse ben uyanalı da en fazla yarım saat olmuştur."

"Yine de sen misafirsin!"

"Ben kahvaltı hazırlarken sen de boş boş oturmayacaksın zaten."

"Hm?"

"Piyano çalacaksın. Caz."

Baekhyun gülerek ona baktığında Chanyeol omuzlarını silkti. "Kötü çalacağından mı korktun yoksa?"

"Hah, tabii."

"Kötü çalarsan yemekten yiyemezsin."

"Kabul." Baekhyun piyano koltuğuna otururken Chanyeol da buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıyordu. Birkaç sosis aldı ve yıkayıp doğramaya başladı.

O sırada Baekhyun da ne çalacağını düşünüyordu. Ellerini sonunda tuşların üzerinde gezdirmeye başladığı sırada gözleri mutfağa bakıyordu. Mutfakla salon birleşik olduğu için Chanyeol'u rahatça görebiliyordu.

Chanyeol müziği duyduğunda bir an donup kaldı. Domatesleri doğramak yerine tezgaha yaslandı ve bir süre öylece Baekhyun'u dinledi.

"Hey, işini yapmaya devam et!" Baekhyun bir yandan çalarken bir yandan da ona seslendiğinde Chanyeol kafasını çevirdi.

Toben piyanonun ayağına yattı ve sevgi dolu gözlerle Baekhyun'u dinledi. Baekhyun köpeğin o haline kıkırdadı.

Chanyeol'un caz duyduğunda bana baktığı gibi bakıyorsun. Aynısı.

Tied Up In Jazz ||ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin