Bölüm şarkısı: Ella Fitzgerald-- Cry Me A River
******
"Well, you can cry me a river..." Baekhyun telefonunda çalan şarkıya eşlik ediyor ve kahvaltı hazırlarken olduğu yerde melodiyle sallanıyordu.
Birden telefonu çaldığında ayaklarının yanında yatan Toben irkilerek salona kaçtı.
Miyagi kişisi arıyor...
"Efendim Miyagi?"
"Günaydın hayatım!"
"Günaydın."
"Ne yapıyorsun?"
"Kahvaltı hazırlıyordum, sonra da Toben'i yürüyüşe çıkaracağım."
"Ben de gelebilir miyim?"
"Ne?"
"Toben'i yürüyüşe çıkardığında?"
"Miyagi... Toben bir köpek, biliyorsun değil mi?"
"Evet." Miyagi derin bir nefes aldı ve devam etti. "Köpek korkum yüzünden aramız açıldı biraz. Bunu istemiyorum, ayrıca sen onu seviyorsan ben de seveceğim. Zor olacak ama senin için deneyebilirim."
"Bu... Cidden çok düşünceli bir hareket Miyagi. Korkunu yenmeye çalışman yani."
"Deneyeceğim en azından."
"Peki, olur. Ama Toben'i çığlık atıp korkutmayacağına söz vermelisin."
"Söz."
"Sana saati mesaj atarım." Baekhyun tam telefonu kapatacakken duraksadı. "Miyagi?"
"Hm?"
"Chanyeol nerede?"
"Odasında. Geceden beri gitar çalıyor. İlham geldiğini söyledi."
Baekhyun duyduğu şeyle gülümsedi.
İlhamı benim.
"Ah, anladım. Tamamdır, görüşürüz o zaman."Telefonu kapatıp tavada karıştırdığı omletine geri döndü. Kahvesi ve omletiyle masaya geçerek çalan caz müziğinin sesini biraz yükseltti.
Yarım saat ya geçmiş ya geçmemişti ki telefonu çalmaya başladı.
Chanyeollie kişisi arıyor...
Gördüğü isimle kalbini tuttu ve heyecanla telefonu eline aldı.
"Güna-"
"Sen, Miyagi ve Toben yürüyüşe mi çıkacaksınız?!"
"Ah? Evet?"
"Baekhyun!" Chanyeol'un sesi ciddi anlamda sinirli geliyordu. "Bunu yaptığına inanamıyorum!"
"N-neden böyle bir tepki verdiğini anlamıyorum! Neden bu kadar sinirlendin?"
"Senin bana özel olduğun tek zaman Toben'in, senin ve benim geçirdiğimiz zamanlar!"
"N-?"
"Zaten sana sahip, bir de oğlumu almasına izin veremem!"
"Chanyeol, biraz sakin olur musun?"
"Buna izin vermiyorum!"
Baekhyun gerildiğini hissediyordu. Sandalyesinde biraz kıpırdandı ve telefonu sıktı. "Sana iznini sormadım."
"Ne?"
"Chanyeol, bak... Sana gerçekten değer veriyorum ama-" derin bir nefes aldı. "Miyagi korkusunu sırf benim için yenmeye çalışıyor. Bu çok güzel bir hareket ve fobisini yenmesine yardım edeceğim. İznini istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tied Up In Jazz ||ChanBaek
Fiksi PenggemarMiyagi hızlıca Baekhyun'un koluna girdi ve karşılarındaki çocuğu gösterdi. "Hayatım, işte sana bahsettiğim ikiz kardeşim, Chanyeol."