Bölüm şarkısı: Amy Winehouse - You Know I'm No Good
******
*2 hafta sonra*
Kimden: Chanyeollie
Mesaj: Geri döndüm!Baekhyun telefonda gördüğü mesajla sırıtmaya başladı.
Kime: Chanyeollie
Mesaj: Sonunda!!Kimden: Chanyeollie
Mesaj: Seni görmek için sabırsızlanıyorumBaekhyun heyecanla dudağını ısırmaya başlamıştı.
"İyi misin Baek?" Kyungsoo elinde bira şişesiyle karşısına geçti. Arkadaşının evde olduğu tamamen aklından çıkmıştı."İyiyim... Komik bir video gördüm de. Ona gülüyorum."
Kime: Chanyeollie
Mesaj: Ben de seni. Miyagi'nin döndüğünden haberi var mı?Kimden: Chanyeollie
Mesaj: Henüz onu aramadım.Kime: Chanyeollie
Mesaj: O zaman bugün benimle kal. Yarın yeni gelmiş gibi gidersin Miyagi'nin yanına.Kimden: Chanyeollie
Mesaj: Güzel fikir. Evde kimse var mı?Kime: Chanyeollie
Mesaj: Kyungsoo var ama içmeye başladı. Kafası gider yarım saate.Kimden: Chanyeollie
Mesaj: On beş dakikaya oradayım.Baekhyun zamanın geçmeyeceğini bildiği için telefonu kenara bıraktı.
"Chanyeol geliyor.""Şehir dışında değil miydi o?"
"Bugün döndü. Senin evde olduğunu öğrenince gelmek istedi."
Kyungsoo gururla gülümsedi. "E, tabii. Favori öğrencisini özlemiştir."
"Ne demezsin..."
"Sen onunla mesajlaştığın için mi öyle sırıtıyordun? Aptal aşıklar gibi?"
"A-" Baekhyun bir an gerilmişti. "Hayır, dedim ya, komik video izliyordum."
"Peki... Bira ister misin?"
"Küçük şişelerden birini ver."
******
Sonunda kapı çaldığında Baekhyun resmen ışık hızında yerinden fırlamıştı.
"Toben! Bak kim geldi!" köpeğini kucağına aldı ve kapıya doğru gitti.Kapıyı açtığında gülümsemesi kulaklarına kadar çıkmak üzereydi. Yaklaşık bir aydır göremediği yüz tam karşısında gülerek ona bakıyordu.
"Hoş geldin!""Hoş buldum!" Chanyeol onu öpmek için bir hamle yapsa da arkadan gelen Kyungsoo'yla geri çekilerek sanki Toben'i kucağına almak için yaklaşmış gibi yaptı.
"Özledin mi beni? Hm? Sanırım özledin!" Toben'in patileriyle oynayıp onu öptü ve yavaşça yere bıraktı.
"Hoş geldin." Kyungsoo kollarını uzattı ve Chanyeol'u sıkıca kucakladı. "Sensiz gitarımı çalasım gelmedi."
Chanyeol duyduğu şeyle kalbini tuttu ve vurulmuş gibi yaptı. "Aynı şeyi demek isterdim ama neredeyse günün yirmi saati gitar elimdeydi."
Chanyeol bavulunu Baekhyun'un odasına taşıdıktan sonra yanlarına gelip koltuğa yayıldı.
"Ben de bira istiyorum!"Kyungsoo elindeki şişeleri salladı.
"Büyük mü küçük m-?" Baekhyun elini salladı ve Kyungsoo'yu susturdu.
"Hayır, içmeyeceksin Yeol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tied Up In Jazz ||ChanBaek
Fiksi PenggemarMiyagi hızlıca Baekhyun'un koluna girdi ve karşılarındaki çocuğu gösterdi. "Hayatım, işte sana bahsettiğim ikiz kardeşim, Chanyeol."