1🩸Puslu Hatıralar

773 176 513
                                    

Sizce bir aşk bu kadar can yakabilir mi? Hiç yaşarken öldüğünüzü hissettiniz mi? Hala hayattayken, hem ölmek isteyip hem de yaşamak için çırpındınız mı? Kalbinizin, söylediklerinizi gram dinlemediğini... Her seferinde kendinizi bile isteye o karanlığa ittiniz mi? Öyleyse siz de benim gibisiniz.

💢💢💢💢

"Bilmediğim bir dünyanın içindeyim ve kafam karmakarışık. Onu..."

Etrafımızda mavi renkli bombalar patlarken başını kaldırıp duruşunu dikleştirdi. Elini kaldırıp, sanki küçük bir çocuk gibi beni susturmuştu. Ben bir yol bulmak için çabalarken, onun böylesine pervasız oluşu!..

"Biliyorum, Alice."

Kaşlarımı çatıp başımı iki yana salladım. Anlayamıyordum... Nasıl bu kadar rahat olabilirdi? Nasıl böylesine sakin kalabiliyordu? En çok endişelenmesi gereken kişi "o" değil miydi?
Gözlerim yanmaya başladığında akan yaşlara izin verdim. İçim acıyor, kalbim sıkışıyordu. Sıcak bir nefes verdim.

"O zaman neden..."

Hıçkırık kaçınılmaz olmuştu. Ağzımı elimle kapattım. Hiç ama hiç bir şey yapmıyordu.

"Ağlamanın kimseye faydası olmaz. Ona böyle yardım edemezsin! Özellikle o bu haldeyken..."

Sözlerinin haklılığı kalbimde çivilenirken, yerimde donakalmıştım. Yaklaşık bir yüz metre ötede bir hareketlenme vardı. Yer titriyordu.
Yer mi titriyordu?!

Daha bir şey diyemeden her taraf sallanmaya başlamıştı. Gözlerimi kıstığımda gördüğüm şeyle donakaldım.
Yer yarılıyor muydu?!

Bizden çok uzakta olmayan bir bölgeden, yer yarılarak ilerliyordu. Yer sallanırken tutunacak bir yer bulmaya çalıştım ama mümkün değildi. Tutunabildiğim tek şey, az ötemde kurtarılmayı bekleyen kişiydi. Kalbim, sanki boğazımda atıyordu.

"Yana atla!"

Sesin nereden geldiğini bile anlayamamıştım. Yine de dinlemedim. Ne yer sarsıntısı, ne de yaşadığım şok, onunla gitmeme engel olamayacaktı. Yer yarılmaya devam ederken var gücümle koştum. Tek dikkat ettiğim şey düşmeden ona ulaşmaktı.

Yarılma, onun olduğu yere o kadar hızlı ilerliyordu ki, zamanında yetişememekten ölesiye korktum. O kadar az kalmıştı ki! Düşmek üzereydi! Bunun verdiği adrenalinle ileri atladım!

🩸🩸🩸🩸🩸

Kanlı Ay Serisi 1 - TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin