"Ahistaaa bolo Misha...., koi sun legaa" rohail ne Misha ke mun pe hath rakhe hue usse khamosh karaia
Misha Jo jhatke ke mare khari hogai thi, dhaab se sofa pe beth gaii
"Yaar, rohail bhaiii, kaise agaii wo yahan , MATLAB wo karne kia aai haiii " misha ab bhi sakht iztarab mei thi
"Mujhe kiaa pta bhaii, keh rahi thi baat karni hai zaruri Aur milna zaruri hai waghaira waghaira....." Rohail bhi sakht jhunjhlaia hua tha
"Uskoo btaya Kis ne ke Aap ke shaadi horahi haii" usse ab ghussa charhne laga thaa
"Kia MATLAB Kis ne btaya Yaar, itne common friends haii, baat idhr udhr hou he jati haii "
"Tch Yaar...!!! Ab...?? Matlab ke wo airport pe khari haaai air yaha mayoon start hone wali haii, MATLAB ke chal kia raha haiii Yaar....!!!" Wo ab apna sir pakre pure kamre ka chakkar katne lagi thi
"Mujhe tou kuch smajh nhi araha mish, itni koi awkward se situation mei phass gia hou meiii...."
"Tou ab us bandii ka kiaa karna haiii"
"Kia karna hai ka kia matlab, filhal tou mene driver bheja hai usse receive karne ke liye...." Rohail ne bed pe bethte hue usse itlah phnchaii
"Masha Allahhh..!! Matlab muhtarma ko pick karne ke liye sawaria bhejwai ja rahi haii" misha ka para Aur high hone laga
" tou kia karo Yaar, akeli larki hai, ab usse mei airport pe he tou khawar hone ke liye nhi chor sakta naa"
" haan tou jab wo akeli bechari larki pura continent ka safar tai kar ke asakti hai tou phr apna khayal bhi khud rakh sakti hai..."
Misha ne phr mou phula kar aitraz darha
" ab wo kia karsakti hai kia nhi, mujhe nhi pta, Bas mujhe acha nhi laga ke mei usko wahin akela chordo"
"Tou kia ab wo ghar aai Ge, ROHAIIL BHAIIII, MAYOUN HORAHI HAI APKII, YUMNA CHORE GE NHI APKO..." misha takreeban chiillai"Han bhaaii pta hai mujhe ke Mayon horahy meri, driver usse hotel drop karde ga, waha mene reservation karwa di hai uski abhi ke liye tou masla tale, phr baad ke baad mei dekhte hai...."
"Yaar mujhe tou itni tension hogai hai, ab mayoon bhi sahi trah enjoy nhi hogi Mujhse"
Misha ko phr apna Rona yaad ayaa
" Yaar kuch bhi hou... Plz Bas yumna ko iss baat ka pta na chale kisi bhi tarah"
Rohail ne khadshat ka izhar kia
"Aap tou rohail Bhai jae namaz becha kar yehi duaeen mange q k khuda na khuwasta usse bhanak bhi Parh Gai na apke is stunt ki tou Allah Jane usne kia kuch kar guzarna hai"
Misha ne ek thandhi Aah bhari Aur kamre se walk out kar Gai
*_*_*_*_*_*_*_*Mayon ka function pure zor e shor se jari tha. Mehman q ke sirf ghar wake he the isliye sajawat ghar ke front lawn tak he mehdood thi. Lawn ke bilkul front pe ek riwaiti qism ka jhula, gainde ke phulo se saja hua tha jis pe yumna aur rohail barajaman the.
Kuch dance performances ke baad ab beach mei thora sa break le kar yumna Aur rohail ki rasmei ki ja rahi thi. Baro ne bari bari apne hisse ke rasm ki Aur phr haldi, ubtan Aur mehdi sab jawano ke hath lag Gai, uske baad toy Rohail ko kisi ne naah baksha, bare chaunka Apni rasme adaa Larke ghar ke hall mei sudhar chuke the isliye lawn ab pura bacho ki sarparasti mei tha.
Adhe ghante ke andar andar lawn mei ek toofan e badtameezi kharab hou chuka tha, Rohail ka tou asal rang he jaldi Aur ubtan ke rangon mei chupp gaya tha jabke dosre larko ne ek dosre ko bhi nahi bakhsha, larkia bhi konsa kam thi, wo bhi maiden mei barabar ki Jung lar rahi thi. Aur aese mei ek yumna he thi Jo jhule ke pass he khari , apne qareeb kisi bhi aane walo ko sakht dhamkio se nawaz rahi thi.Issi shour sharabe mei misha ki nazar hawali ke darwaze pe pari Aur who jaha khari thi Wahi sakit hogai, kuch dair usse halat ko smajhne mei lage, aikdum murr ke usne Rohail Aur yumna ko dekha Jo is sab tafree ka hissa bane hue the, Rohail ubtan hath mei liye yumna ko musalsal DRA raha tha Aur wo musalsal dhamka rahi thi. Phr usne pure lawn mei nazar durai, sab he apne mei magan the. Un mei se kisi ka bhi dhayyan gate ke traf nhi gaya tha jaha jeans shirt charhai, baloo mei golden highlights dale ek larki musalsal chookeedar se behes mei masroof thi, itni door se bhi misha us ke sedha hath pe pare safri bags dekh sakti thi.
Misha ko chand second lage situation ko register karne mei, aur uske baad usne ek gehra sans kheencha aur Chehre pe mukamal sanjeedgi sajai gate ke taraf chaldi......*_*_*_*_*_*_*
Do vote and comment..
Love,
NOVILISTIC❤❤
YOU ARE READING
LA FAMILIA
General Fiction*_*_*_*_*_*_* Misha Bijarani, a young girl in a city, currently doing her BBA, belongs to a family of landlords who unofficially rule their area. During her semester break she leaves for her grandparents house, where all her cousins had already arri...