Kılıç Adaleti bu duruma düşürenleri tek tek bulmuştu.Adalet yeni ailesine götürülürken kaçırılmıştı ve Kılıç hakkında bilgi vermesi için işkence edilmişti ve beyefendi Adalet in kaçırıldığını öğrendiğinde onu aratmaya başlamış ama Kılıç ı bu durumdan haberdar etmemişti ,bu durum Kılıç için affedilmeyecek bir hataydı.
Adalet bir iki hafta sonra nihayet kendine gelmişti . Fakat artık geçmişini hatırlamıyordu. Kılıç Adaletin yanına geldi ve" nasılsın diye" sordu ama Adalet in cevabı bir daha yıkmıştı.
Adalet " ailem var mı benim, siz benim ailemden biri misiniz" dedi.
Kılıç ne diye bilirdiki onu bir daha mı yıkacaktı şimdi .
Kılıç hızla odadan çıktı ve telefon açtı.Hastaneye bir çift getirildi.Çift uzun zamandırlı devlet için çalışıyorlardı. Evliliklerinde hep bir çocuk eksikliği çekiyorlardı.
Kılıç yanlarına geldi ve " o artık sizin yanınızda kalacak. Adaleti yanınıza ona aile olun diye vermiyorum. Hak ettiği gibi yaşasın diye veriyorum.Size para desteği vereceğim,ama kendinize yeni bir iş kurup uzak bir memlekete gideceksiniz bu zarfta gideceğiniz adres yazılı" dedi ve son kez Adaleti görüp gizlice hastaneden ayrıldı.Kılıç düşüncelerinden sıyrıldı ama acılardan sıyrılamamıştı elini kalbine götürdü ve " çok acıyor gerçekten unutamayanın kalbi çok acıyor . Demek anıların gidip yerine bu hastalık geldi ".