Kılıç sabah elinde bazı belgelerle kahvaltıya indi. Elindeki belgeleri birer birer masadakilere dağıttı ve" partinin konukları belirlenmeden önce bir satış gerçekleştireceğiz" dedi.
Hakan " kime ve neyi satacağız" diye sordu.
Kılıç " elimizde mezarcılara ait olan bir şey var. Unutmuş olabilirsiniz ama öd ağacı tütsüleri hala bizde, şimdi onları el altından satışa sunacağız ve alıcılara göre misafir listesini oluşturacağız" dedi.Peki satışı kim yapacak " dedi Adalet.
Kılıç " satışı biz yapmayacağız tütsüleri bizden çalan hırsız yapacak. Şöyle anlatayım, öncelikle basit bir hırsızlık çetesine elimizdeki malla ilgili haber uçuracağım ve onlar malı çaldıktan sonra kutuya yerleştirdiğimiz vericiler sayesinde onları takip edebileceğiz " dedi.
Aslan " peki malı nerede çalacaklar" diye sordu.Kılıç " tabiki bu otelden, herkes hazırlıklara başlasın otel yeniden misafirlere açılıyor. O hırsızlar buraya gelecek ve bizim için malı çalacaklar" dedi.
Hakan" tüm otel çalışanlarını göndermedin mi Kim misafirlerle ilgilenecek" diye sorunca. Kılıç " sen varsın ya başka kime ihtiyaç duyalım . Bir vale olarak bize çok yardımın dokunacak" dedi gülerek.
Hakan" sende bir oda temizlikçisi olarak çok işe yararsın" diyerek sataştı Kılıç a ve ağız dalaşı yine başlamıştı.
Zümrüt" Adalet bu ikisi neden durmadan bir birlerine sataşıyor" diye sordu.