Cenaze yapılalı iki hafta olmuştu. Artık Adalet tekrar gülüyordu.
Her daim Kılıç da yanındaydı.
Sabah erkenden kalkan Adalet mutfağa doğru koştu. Bu sesleri duyan Kılıç ta uyandı, odasından çıktı ve Adaletin arkasından mutfağa girdi.Adalet" sen mi geldin" dedi.
Kılıç gülünsedi ve " ne yapıyorsun" diye sordu.
Adalet " yarın Ramazan başlayacak ve son kez sabah kahvaltısı yapıyoruz ve ben son kez hazırlamak istedim. Ailemle her ramazan öncesi beraber hazırlardık" dedi.
Kılıç"o zaman bende sana yardım edeyim" dedi.
Ramazan başlamıştı. Her sahur kalkıp beraber yemek yedikten sonra İstanbulun değişi yerlerindeki camileri geziyorlardı.1 ay kısa sürede geçmişti ve nihayet bayram gelmişti . Bayram sabahı kahvaltıya oturmuşlardıki beyefendi konağa geldi.
Kılıca" artık işlerin başına geçmelisin, bir çok görevin var ve sen artık bir koruyucu değilsin, sende bunun farkındasın değil mi?" dedi.
Kılıç Adalete doğru baktı ve" onu korumak zorundayım" dedi.
Beyefendi" o daha 12 yaşında sense 18 yaşında daha bir gençsin. Onun gerçek bir aileye ihtiyacı var. Seninde tek başına yapman gereken görevlerin var" dedi.
" Biz onun için bir aile ayarladık. Bundan sonra onlarla beraber kalacak, sende yurt dışında bazı görevlere gitmen gerek" dedi
Kılıç bu sözlere pek yanaşmadı ama Adalet bunları duymuştu, yanına geldi" doğru söylüyor. Artık benimle ilgilenmek yerine işlerini yapmalısın" dedi.
Bir kaç gün sonra beyefendi geldi veAdaletin eşyalarını toplattı , tam gidiyorlardıki, Kılıç odasından çıkıp onları durdurdu ve Adalete" birgün tekrar görüşeceğiz" dedi . Elindeki hediye paketini Adalete verdi.Adalet arabaya binince kutuyu açtı . İçinde bir saç tokası ve elbise vardı.
Beyefendi baktı ve" demek el işçiliğinde mükemmel " dedi.
Aradan tam 10 yıl geçmişti.
Kılıç artık başarılı ve tanınmış bir iş adamıydı.Odasında işlere gömülmüş çalışıyordu.
Bir an gözü bir ekrana dalıp gitti. Odaya giren bir genç adam" efendim yine boş ekrana dalıp gitmişsiniz, neye baktığınızı anlamıyorum. Sadece ekranda yanıp sönen bir kırmızı ışık var" dedi.Kılıç " sen çıkabilirsin " dedi genç adama, daha sonra tekrar gözlerini ekrana çevirdi" o bir bir kırmızı ışık değil sadece, o benim tek ailem. Onca yıl geçti hala bu saç tokasını kullanmaktan vaz geçmedin küçük kız" dedi.