Bayram

660 26 8
                                    

-Arkadaşlar yarın bayram ve mutlaka et yiyorum o yüzden bayram bitişinde yazacağım yediklerimi.

-Tatilde çok yemiştim, Hollanda'daydık 2 hafta ve gerçekten çok sağlıksız besleniliyor orda beceremedim maalesef.. 

-Ayrıca vicdan azabı çektiğim için geldiğim gibi diyet yapayım dedim ama çok bocaladım.

-Bu yüzden bayramdan sonra kararlıyım ve yarın abartmadan et yemeyi planlıyorum ama yine de kilo almaktan korktuğum için 36 saat açlık yapıyorum galiba en son dün akşamüstü 5-6 civarı elma ve yulaf yedim açlık yarın sabah 8-9 gibi bitecek malum bayram erken kalkıp kahvaltı edeceğim.

-Bayramda yediğimi yazmam muhtemelen fakat kahvaltı olarak planım az yağlı yulaf ezmeli omlet yaklaşık 154 kalori yağ ile bence az, 1 yemek kaşığı yulaf ezmesi 37 kalori bir yumurta 77.

-Bir de söylemek istiyorum size asla teşvik etme amaçlı demiyorum ama şok diyetler geri kilo aldırmıyor, diyet bitiminde sağlıklı beslenmeye devam ederseniz kilonuzu korursunuz yani normal diyet için de geçerli.

-Ayrıca açlık yapmak belli süre sağlıklı babam 2-3 günlük açlıkları aralıklarla yaparak kanseri yendi çünkü. Şayet zayıfsanız, fazla kilonuz yoksa zaten kilo vermiyorsunuz ama vücut dinleniyor.

10 güne kadar yapan var ama sakın araştırmadan 10 gün yapmayın, 1 günlükle başlanıyor o da haftada birkaç defa. 

Zayıflamak İstiyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin