Döndüm

225 15 0
                                    

-Farkındayım yapacağım dedim, fakat hiç yazmadım. Özür dilerim hepinizden. Ama cidden psikolojik açıdan iyi değildim, bir daha bahsedip üzülmek istemiyorum şuan daha iyiyim ve diyet yapmaya devam edeceğim. 

-Evet bugün yediklerimi yazmaya başlıyorum o zaman. Sabah ve öğlen yemek yemedim, akşam 6 civarı 1 tane elma yedim, akşam yemekte biraz kereviz, domates çorbası, beyaz peynir ve zeytinli salata, 1 yemek kaşığı kadar ev yoğurdu yedim. 

-Gün içerisinde toplam 422 kalori almış oldum, şimdi yatacağım yatmadan da bir 5 dk kadar esneme hareketleri yaptım, uygulama kadınlar için sporla alakalı bulabilirsiniz. 

-Mutlaka spor yapmaya başlayacağım hızlıca kilo vermek için, sabah da yapacağım size bildiririm akşam yediklerimden sonra günde 3 defa spora karar verdim. 

-Sabah kalkınca, akşamüstü okul çıkışı ve yatmadan abartmam muhtemelen zaten dikkat ediyorum yediklerime ama toplam 1.5 saat olmasını umuyorum sabah ve gece azar azar olsa da. 

-Kilo vermek istiyorsanız kesinlikle spor yapın, yürüyüşe çıkacak pek vakit bulamadığım için bende uygulamalarla ve YouTube'dan bakıp spor yapıyorum bahanem yok yani. :) 

-Psikolojik olarak kötü olsam bile diyete ve spora devam ve günlüğe devam edeceğim. 

-Mutlu kalın sizi seviyorum. ♡ 

Zayıflamak İstiyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin