Part-18

13K 832 5
                                    

Hotel ျပန္ေရာက္ေတာ့.... သူငယ္မႏွစ္ေယာက္အား check in ဝင္ေပးလိုက္ပီး အခန္းသို႔ျပန္လာခဲ႔သည္...
အကိုကေတာ့ ေရာက္ကတည္းက အခန္းထဲတန္းဝင္သြားတာ.... ပင္ပန္းေနပီထင္ပါရဲ႕... ဘုရားေပၚကလည္း ကုန္းပိုး ပီးဆင္းရ.... ကားေမာင္းပီးလိုက္ပို႔ရႏွင့္...
ပီးမွ ေက်းဇူးတင္စကားေျပာရမည္...

အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ အကိုရွိမေန... ေရခ်ိဳးခန္းဘက္မွေရသံၾကားရသျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္လဲ ကုတင္ေပၚ ေျခပစ္လက္ပစ္ လွဲပစ္လိုက္ရင္း.... ေျခေထာက္အား လက္ျဖင့္ဖိေနမိသည္...

တင္ပါး ႏွင္႔ ခါးကိုလဲ ေဆးလိမ္းရဦးမည္.... လဲထားတာ အခုကသက္သာေနေပမဲ႔ မနက္ျဖန္နာေနမွာစိုးရသည္... ရွားရွားပါးပါး သၾကၤန္လည္ရမည့္ရက္မ်ား အပါမခံလို....
အကိုႀကီးထံတြင္ ေဆးေတာင္းရဦးမည္....

" ေဒါက္ ေဒါက္"

တံခါးေခါက္သံၾကားသျဖင့္ သြားဖြင့္ေတာ့

" ငယ္ေလး လဲထားတာ သက္သားလား... ေဆးလိမ္းရမယ္....  ကိုႀကီး ေဆးယူလာတယ္..."

" သားကအခုဖုန္းဆက္မလို႔... ေဆးလာေတာင္းမလို႔ကို...."

" ကဲ ေမွာက္လိုက္ ေဆးလိမ္းရမယ္...."

" သားေရခ်ိဳးခ်င္ေသးတာ... ေရခ်ိဳးပီးမွ ကိုယ့္ဘာသာ လိမ္းလိုက္မယ္ေနာ္..."

" ရလို႔လား... "

"ရပါတယ္ ကိုႀကီးကလဲ... သားကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူး..."

" ဟား... ေအးပါငယ္ေလးရာ... ကိုႀကီးတို႔ခဏေန ထမင္းထြက္စားမလို႔ ေရခ်ိဳးပီးေစာင့္ေန... လာေခၚမယ္"

" သားမလိုက္ေတာ့ဘူး... ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ပဲ Hotel ကမွာစားေတာ့မယ္.... အိပ္ခ်င္ေနပီ... အိပ္ေရဝမွ မနက္က်ရင္ ကဲႏိုင္မွာ"

" ရရဲ႕လား.... ရင္ျပည့္ေနဦးမယ္ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္က.."

" ရပါတယ္ဆို.... ေမေမဖုန္းဆက္ေသးလား ..ကိုႀကီး"

" အင္းဆက္တယ္.... သူ႕သားငယ္ေလးကိုဂ႐ုစိုက္ပါတဲ႔ တရားထိုင္ တရားမွတ္ေနရလို႔ ခဏပဲဖုန္းကိုင္ႏိုင္တယ္တဲ႔... ေမ က ေနလို႔လဲေကာင္းပါတယ္တဲ့ ခင္မ်ား..."

" ဟုတ္... ေနေကာင္းရင္ပီးေရာ... ကိုႀကီးတို႔သြားေတာ့..."

ထိုစဥ္ ခ်ိဳးခန္းထဲကထြက္လာေသာ AD အား

မင်းဖြစ်နေလို့ ( complete)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ