Ortada dönen sohbetin ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Sadece dinliyor gibi yapıyor, ne söyleniyorsa "Aynen ya, çok haklısın." gibi şeyler söylüyordum sohbette adımı duyunca. Fakat bunu dememin hemen ardından ortamda garip bir sessizlik oluşunca neye onay verdiğimi bir an düşündüm.
Ne oluyor?
Yanımda Melis'in birden "Partiye Atakan'la gitmeyi sen de mi bu kadar çok istiyorsun. Biliyordum, ben demiştim!" diye cırlaması üzerine ortada dönen 'Oo'lamalar kafamı çorba etmişti.
Ortada aşırı salakça bir şey dönüyordu ve dinler gibi yapıp üzerine onay verdiğim şey hakkında gram fikrim yoktu.
Kalabalık çardaktan bir anda kalkan Kuzey bile kimsenin dikkatini çekmemişti ve Atakan bana neden böyle bakıyordu.
Bir anda bana tedirgin bir ifadeyle dönen ve benim her halimi benden daha iyi anlayan Elis bana döndü ve "Sen az önce ne yaptın?" diye fısıldadı.
"Ne yaptım ki?" diye sorduğum sırada aldığım cevap komikti. Cidden komik.
"Sanırım olayların farkında değilsin ama Atakan sana 'Ballı çöreğim, Güneşim partiye benimle gelmeye nail olmalısın değil mi?' diye sordu ve sen de ciddi bir şekilde 'Aynen ya, çok haklısın.' dedin. Uyur gezer falan mısın, ayrıca bunca zamandır Atakan'a vurgunsun niye hiç açık vermiyorsun gerizekalı..."
Bir şey diyeceğim. Ben ne yapmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | texting
Short StoryEn yakın arkadaşınıza aşık olmayın, evet. Çünkü ben oldum. Çünkü o bunu bilmiyor ve asla bilmeyecek de.