Bakışlarımı bu muhteşem kokunun sahibine çevirdiğimde gözlerimde alay kırıntıları gizliydi. Ona sinirliydim. Onu unutmak için her şeyi yapmaya hazırdım. Fakat kalbim de bunu inatla reddetmeye hazırdı.
Hızlıca kollarının arasından çıkıp partiyi terk etmek için harekete geçmişken kolumu sertçe kavrayıp "Konuşmamız lazım." diyerek beni ters istikamete sürüklemeye başladı.
Yüzsüzlüğüne hayranım Kuzey Demir.
Okulun içinde boş bir sınıf bulup ikimizi de içeri çektiğinde kapıyı sertçe kapattı. Yüzünde gerginlik kol geziyordu.
"Ne konuşacaksın Kuzey, dinliyorum." dediğimde bir anda bana sarılmasıyla olduğum yerde kaskatı kesilmiştim. Kuzey Demir kalbimin sınırlarını zorluyordu ve bu benim için hiç iyi değildi.
"Özür dilerim. Kabalığım, düşüncesizliğim ve diğer her türlü boktan davranışım için özür dilerim. Senden sadece salak davranışlarımı unutup eskisi gibi yakın olmamızı istiyorum. Beni affedebilir misin?" dediğinde şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım.
"Hiçbir nedenin olmadan saçma sapan davranışlar sergiledin. Bir anda tüm arkadaşlarını unutup hepimizi kendine düşman yaptın ve şu anda sadece özür mü diliyorsun? Neden her geçen gün sadece kalbimi kırıyorsun Kuzey?" dediğimde sol gözümden küçük bir damlanın intihar etmesine engel olamamıştım.
"Zor bir durumdan geçiyorum ve bu zorluklarla başa çıkacak kadar güçlü değilim. Korkuyorum Güneş, onu her geçen gün kaybedecekmiş gibi yaşamaktan korkuyorum. Yanındayken yabancı olmaktan korkuyorum ve o bunların hiçbirini bilmiyor Güneş. Lütfen, lütfen yanımda kal."
Kuzey karşımda inci tanesi gibi göz yaşları dökerken ona sarılmıştım ve omzunu ıslatan gözyaşları benden başka kimseye ait değildi. O gece o sevdiği kız için ağlarken ben onun yaralarını saramadığım için ağladım, ikimizin de aynı durumda olması evrenin bize minik bir oyunu değil miydi?
O gece sevdiği kızın onu göremeyecek kadar salak olmasına ağladım. O kız olamadığım için öfkelendim ve daha çok ağladım.
O gece, ona sarılırken gözyaşlarının daha fazla akmaması için ağladım. Ve Kuzey'e ne olursa olsun o kızdan vazgeçirip kendime aşık edeceğime dair o gece söz verdim.
Bekle beni Kuzey, gökyüzüne manzara diyen bu dünyada aşkımızı asıl manzara yapmaya geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | texting
Short StoryEn yakın arkadaşınıza aşık olmayın, evet. Çünkü ben oldum. Çünkü o bunu bilmiyor ve asla bilmeyecek de.