Sewaktu acara lari 100 meter sedang dijalankan bagi pelajar tingkatan 2, aku berlari selaju-lajunya tapi still control ayu.
Nak tau kenape? Sbb crush aku sgt dkt dgn track. Ahh malunya!🙈💕
Anyway thanks to him, aku dpt nombor 2 daripada 8. Agagaga hebat gak aku ni kan. Nombor 2 tau! Bkn nombor 2 terakhir.
Setelah habis acara lari larian ditaman bunga...jkjk.😂
Aku ajak member2 aku prgi kantin utk membeli air. Member aku follow je sbb muka dorang dh mcm mayat hidup dah aku tgk. Pucat!
'Weyh, korang dpt nombor brape tdi. Aku tgk Myra pergh laju gila die lari. Share2 la' kata Najwa
Aku yg tgh minum air terus tersedak 'Uhuk2 ape?'
'Kau dpt nombor brape tadi?' tanya Najwa utk sekian kalinya
Aku hanya mmpu menunjuk ✌ dua jariku pada mereka. Malu beb kalau dorang tau kenapa.
'Ba-pak-ah!' kata mereka serentak.
'Wahh cayalah! Tapi ape pasal kau lari laju nau?' tanya Jess
'Ermm ermm ade la~' alamak kenapa la dorang tanye soalan ni🙊
'Kay~'
Tiba2 ade org sapa kiteorg dri belakang. Kiteorg pusing dan terkejut.
'Hai korang' kata Adib, budak klas sebelah.
'Ohh kau...Aku igtkan toyol mne la tadi' kata Jess dgn gaya yang selamba
'Eeh kau. Aku lagi hensem laa dri toyol. Toyol hijau, aku ni neutral..flawless lagi tu tau' bisingnya.
'Angkat bakul sndiri nmpak?' aku menjongketkan keningku sebelah.
'Hehe bkn slalu' kata Adib
'Nk pe dtg?' kata Najwa
'Saje..nk tegur pon tk leh. Sombong! Tak nak kawan' kata Adib sambil meniru gaya budak yang tk dpt gula2.
'Tk nak kawan sudah, aku tak halang... tapi bile mase kiteorg kate tk leh?' kataku blurr.
'Blurr la kau ni Myra! Die memain je tadi' terang Jess pada aku.
'Ohh' kataku. Hehe memalukan.
Beberapa minit kemudian..
'Semua murid sila turun ke padang bagi memulakan acara seterusnya' kata cikgu Amin dgn tegasnya.
So kiteorg berempat pun bangun dan turun masuk ke dalam rumah sukan masing2. Tiba2..
Buk!
'Auch!'
Done part 5 🎉🎉Yuhuu~ esok dh sekolah..korang dh sedia?
Anyway sis nk mintak maaf sbb part ni hmm bosan sikit🙏sorry guys. Plis vote and comment and I'll see u all in part 6💕
YOU ARE READING
☾︎ 𝙿𝚂𝚂𝚃..𝙸 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙰 𝐂𝐑𝐔𝐒𝐇 𝙾𝙽 𝚈𝙾𝚄 ☽︎
Teen FictionNama aku Myra. Tahun ni aku baru form 2 dan bersekolah di SMK Kem Terendak. Aku ada dua BFF. Sorang namanya Jess and sorang lagi Najwa. My true besties for life💕 ༆✩ Sepanjang aku ada kt sekolah ni, aku telah menjumpai lelaki pujaan hatiku yang menj...