Part 12

212 12 0
                                    

"Acane nk keluar nnt?" Tanyaku. Eh bodohnye soalan.

"Kite berguling dlm ni je la tunggu pertolongan dtg" Ikhwan berloyar buruk.

"Ohh..eh? Berguling?" Ape ke jadah nk berguling ngan die dlm ni?

"Haah berguling, mcm ni" Ikhwan pun berguling² ngan lantai yg penuh habuk dan ntah la mcm² ade.

"Ee tk mo la habuk pun berlambak kat sini" kataku sambil buat muka geli.

"Bkn dh sapu ke?" Tanyanya dan trus berdiri.

"Kat situ blum lagi la cik abg oii" Haha sape suruh guling lagi. Padan muka😂

"Iye laa..jom main satu game nak tak?"

"Game ape mcm best je..?"

"TOD (truth or dare)"

"Err bole la kot..bosan la"

"Ok! Abg start dulu, truth or dare?" Eh tetibe tukar gelaran dri sy ke abg. Kes berat ni.

"Truth" Aku yg ddk sebelah die yg masih ade halal gap senyum tersipu malu.

"Ciri² laki idaman Myra cemane?" Selambe je die tanye.

"Ermm..Myra suka laki yg emm sng susah sentiasa dgn Myra, suka senyum, happy go lucky, caring..n handsome ofc" Ciri2 ni semua ade kat die😝 ntah die prasan ke tak.

"Uishh mcm abg je😏haha okey Myra lak" Mmg la awk wahai Mr.Crushku~🙈💕

"Pilih truth or dare?" Soalku.

"Dare"

"Ok..Myra nak abg guling2 kat lantai ni 10 round" Aku saje nk kenakn die. Hmm ntah la wei aku pun tk tau bile mase tuka cara ckp ni.

"What? Haa iye la demi Myra abg sanggup" katanya sambil mengenyitkan matanya.😉 SKDNKSJDA DAMN CUTE!

"Alololo memain je la Myra nak abg cuba bukak pintu tu smpai berjaya"

"Baik bos!" Ikhwan pun bangun dan cuba bukak pintu tu. Utk kali ketiga dia cuba dan akhirnya pintu tersebut boleh dibuka..

"Alhamdulillah sado rupanya abg kite ni😂"

"Don't judge a book by it's cover"

"Elelele🌚" ni yg syg lebih ni tapi tk mmpu nk luahkan dpn².

"Hah! Myra! Kamu dh siap belum kemas stor tu? Dh nk dkt dua jam awk kt dlm tu. Eh Ikhwan kenapa kamu ada dgn dia?" Cikgu ni banyak soal la. Haishh.

"Ye cikgu sy dh siap kemas dan si Ikhwan tadi die err die masuk and nak hantar barang" Nasib ade modal nk backup. Huh.

"Haah cikgu skali tu sy tlg Myra jap buat keje, sbb tadi ade kotak atas rak tu nak jatuh and nk hempap die yg kecik molek ni" Sempat lagi dak Ikhwan perli aku -_-

"Haa ape² je la kamu ni, dah cepat masuk klas sebelum sy denda kamu berdua" Cikgu Aiman bagi warning.

"Okey! Bye Myra chau dulu" katanya sambil mengenyitkn matanya dan memberikan aku sebuah senyuman yg teramatlah cute.💕

"Bye!"

TBC..

Yuhuu best tak? Kalau tk best sori tau🙏 idea tgh ade tk de ni🔥Ok tu je kot. Tataa~💕

☾︎ 𝙿𝚂𝚂𝚃..𝙸 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙰 𝐂𝐑𝐔𝐒𝐇 𝙾𝙽 𝚈𝙾𝚄 ☽︎Where stories live. Discover now