Setelah berbincang dgn cikgu Farid, akhirnya dia bersetuju dgn pendapat kami tentang persembahan bagi pihak pengawas sekolah.
Cikgu kata "kamu semua yg akan buat persembahan, bukan saya. So kalau kamu berdua rasa itu senang, keep it up with your work."
Ahli utk persembahan semua dh lengkap cuma satu je tertinggal, latihan. Malasnyaa😭
Ikhwan bersuara secara tiba²
"Ok semua sila ambil perhatian terhadap kami berdua ya? As you all know, kami berdua incharge in this persembahan. So tarian semua dh ada, tinggal latihan dan jayakan misi ni je. Sy harap kamu semua dpt beri kerjasama yg sempurna. Okey?""Baik abg Ikhwan!" Kata pengawas² yg lain.
Ikhwan hanya mengangguk dan berkata pada aku "Myra show them what we have"
Aku memandangnya dgn muka 'why me?' tapi dia still tk tlg dgn muka cool dia. Alahai ni la benci, dh bincang sesame pastu pas kt org lain (っಠ_ಠ)っ .Humph.
Aku pun berjalan ke hadapan dan mula menunjukkan beberapa langkah permulaan bagi persembahan tersebut sambil diiringi dgn alunan muzik. Pengawas lain yg mula faham cuba utk mengikut rentak dan tarian yg diajar.
Tiba² Ikhwan dtg ke sebelahku dan mengikut menari bersama. And guess what? Dia berbisik perlahan "Jangan marah~ You're such a good dancer and also you always look cute"
Mula la aku blushing² malu tapi still fokus dgn tarian.
(Skip)
"Alhamdulillah. Berjaya juga latihan persembahan tadi. Tapi still kesalahan sedikit dri sudut lompatan. Kalau boleh nk serentak, tapi tk pe nnt kita practis lagi. Caihayokk semua!" Aku berkata sambil memberi semangat kpd mereka.
"Ok semua boleh bersurai. Myra awk tunggu jap" kata Ikhwan. Aku hanya mengangguk dan berjalan ke arah beg utk mengemas barang.
Dan telinga aku pantas penangkap perbualan seseorang.TBC..
Sorry ya gaiss. :3
Part 18 otw tgh edit² and harap korang semua bersabar ya?
Jangan lupa vote n comment!😉💕
YOU ARE READING
☾︎ 𝙿𝚂𝚂𝚃..𝙸 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙰 𝐂𝐑𝐔𝐒𝐇 𝙾𝙽 𝚈𝙾𝚄 ☽︎
Teen FictionNama aku Myra. Tahun ni aku baru form 2 dan bersekolah di SMK Kem Terendak. Aku ada dua BFF. Sorang namanya Jess and sorang lagi Najwa. My true besties for life💕 ༆✩ Sepanjang aku ada kt sekolah ni, aku telah menjumpai lelaki pujaan hatiku yang menj...