DUYURU 🌷

19 1 2
                                    

İlk olarak söylemek istiyorum ki hepinizi çok seviyorum ❤️
Yaklaşık 5-6 ay önce ye kadar hiç okunmam olmadığı ve yazarlığın bana göre bir iş olmadığını VAZGEÇİLMEZ SİNİN 1 yada 2 bölüm yazdıktan sonra Wattpad di silip bir daha yüklemicem dedikdekten sonra yükledim ve yaklaşık 1.000 kişinin okunmasını gördükten sonra yani o anı size tarif edemem o kadar mutlu oldum ki ağlıcaktım .
Hiç okunma , beğenmler ve yorumlar yokken bir anda o kadar büyük bir aile oldukki bazılarınız belki çok abarttığımı , yada hiç kitap yazmamış kişiler saçma sapan yazacağı yorumlar olabilir ama şunu bilin ki 1 günde 100 yada 200 kişi hiç bir zaman okunmaz . Eğer önceden bir kitabınız yoksa.
Daha sonra telefonuma format atmam gerekti ve attım ama Wattpad di tamamen unutmuştum ve o hikayem , sizler herşeyim gitti , o kadar çok ağladım ki belki o kadar okumayı bir daha bulamıcaktım ve sizleri tamamen kaybetmiştim.
İnsagramdan kurduğunuz bi grupla bana morel vermeyi , yanımda olduğunuza dair gönderiler beni o kadar mutlu ettiki tekrar yazmaya karar verdim .
Ama hikâyenin tamamen konusunu neyle alakalı olduğunu unuttum ve diğer hikayeyle hiç bir zaman kıyaslayamadım yada ha şimdi aynısı oldu diyemedim çünkü hiç bir zaman o 1-2 bölüm yazdığım hikaye gibi olmadı bunun sizinde farkına vardığınızda dmleriniz le belirtiniz .
Artık 3-4 haftada bölüm gelmeye başladı ve benimde yazacak hevesimin kalmadığını daha çok hikayenin konusunun olmadığına kanaat getirdim .
Bu hikayeyi silmem konusunda emin değilim böylede kalabilir ama yazmamak konusunda eminim .
Benim yanımda olmaya devam edin çünkü ben sizin her Zaman yanınızda olacağım.🙏❤️
Demem o ki bir süredir yani 2 haftadır konusunu o kadar belirledigim ve sevdiğim yazarlada konusunu söyleyip fikirlerini sorduğum yeni bir Wattpad kitabı yazmak istiyorum .
Gerçekten çok eğlenceginiz , bazen üzülceğiniz  , bazen duygusallığa kapilcaginiz bazende kafanizdan silemiyeceginiz bir kitap yazmaya karar verdim . Şuan karakterlerim hazır . Yakında inşallah sizlerinle beraber olacak ve inşallah ilk kitabım olacağına o kadar inanıyorum ki anlatamam yeni bir hikayeyle sizlerle olacağım.
Destekleriniz ve yardımlarınız için hepinize çok teşekkür ederim attığınız mesaj larla çok mutlu oluyorum .
Kendinize çok çok iyi bakın ❤️🙏❤️❤️
" İyi Bayramlar Dilerim."💜❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAZGEÇİLMEZ 'SİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin