Andrew Morris
-Andrew kérlek hozd el a húgod az óvodából iskola után, megbeszélésre megyek!-Rikácsolt korán reggel anyám.
-Jó.-Kiabáltam vissza, majd kimásztam az ágyamból és írtam Mattnek.
Matt-M
Andy-A
A: Cső haver! Nem lógunk ma?
M:Áh, kivágnak a suliból, lassan.
A: Mióta érdekel?
M:Nem tom. De amúgy is be kell mennünk.
A: Minek?
M:Ha nem megyünk be, ki lesz a Kyliékkal?
A: Negyed óra múlva a kapunál.
Miután elküldtem az üzenetet, felöltöztem, és elszívtam egy cigit.
M: Húzd ki a segged, itt vagyunk a ház előtt. -Jött az üzenet kedves legjobb haveromtól. Elköszöntem anyuéktól és kiléptem a hűvös időbe. November végén lehet, hogy elő kéne szedni egy vastagabb dzsekit.
-Sziasztok!-Köszöntem a fagyoskodó társaságnak.
-Haver induljunk meg, mert megfagyok.-Mondta Matt, a lányok pedig egyetértően bólintottak.
-Angel, hogy vagy?-Sétáltam a lány mellett.
-Élek még.-Rántotta meg a vállát, mire Kylie kiakadva elkezdte neki magyarázni, hogy eszébe se jusson meghalni.
Szóval így jutottunk el a suliig.
-Órák után megyünk valamerre?-Nézett ránk Matt, a folyosón beszélgetve.
-Én nem, megyek a húgomért.-Forgattam meg a szemeimet. Szeretem Miát, de néha az idegeimen táncol.
-Akkor Angel is elfoglalt gondolom.-Húzogatta szemöldökét Kylie.
-Hé, attól, hogy elviselem, nem azt jelenti, hogy minden szabadidőmet vele akarom tölteni.-Nevettünk fel mindannyian.
-Angel, hallottam mi történt tegnap, hogy érzed magad?-Csatlakozott hozzánk Garrett, mire megforgattam a szemem.
-Voltam már rosszabbul is.-Piszkálta a csuklójára kötött bandanát.
-Mit csinálsz péntek este? A a szüleimmel meglátogatjuk a nagyit, eljöhetnél velem.-Mondta a srác, mire majdnem felröhögtem, és ahogy elnéztem Mattnek se kellett hozzá sok.
-Öhm, kedves tőled, de programom van. -Pillantott rám Angel.
-Ja.. izé.. akkor ne haragudj.-Tolta fentebb az orrán a szemüvegét, majd elsietett.
-Miért nem mész nagyi látogatóba?-Kérdezte Matt röhögve, mire mindannyian felnevettünk, és egy úttal be is csengettek, mi Mattel mentünk törire, a lányok pedig isten tudja milyen órára.
Angel Black
Végre eljött az utolsó óránk, a tesi. A tanár meg sem lepődött amikor odaadtam neki a felmentésről a papírt. Annyit mondott, hogy bent kell maradnom, nem mehetek el hamarabb. Az óra fele már eltelhetett amikor egy lány-aki a másik osztályba jár- bejött vérző orrához pedig zsepit szorított.
-Mi történt?-Kérdeztem tőle.
-Röplabda.-Felelte szűkszavúan, majd a táskájában kotorászott. Tudsz adni egy zsepit?-Nézett rám a válla felett.
-Persze, tessék. -Adtam a kezébe, amit megköszönt.
-Egyébként Kimberly vagyok.
-Én Angel.
YOU ARE READING
Öngyilkos szerelem
Romance...ahol a srác akkor szeret bele igazán a lányba, mikor meglátja a hegeit. A suli rosszfiúja Andrew, és az összetört lelkű Angel beleillenek egymás történetébe? A fiú képes lesz megmenteni a depressziós lányt az öngyilkosságtól? Vagy minden próbá...