3.Rész

5K 151 8
                                    

Angel Black

Tesi után a többi óra elég gyorsan eltelt, mivel a legtöbbet végig dumáltuk Kylieval. Miután az utolsó óráról is kicsengettek, Mattékkel még beszélgettünk az iskola előtt. 

-Angel átjössz hozzánk? Holnap úgyis repülős nap lesz, nem lesz tanítás.-Kérdezte Kylie.

-Repülős nap?-Kérdeztem vissza furcsán.

-A reptérre megyünk és megnézünk pár bemutatót, magyaráznak a régi gépekről és utána mehetünk haza.-Vonta meg a vállát Matt.

-Ahan, izgalmas.-Mondtam.-De oké, akkor átmegyek.-Mosolyogtam barátnőmre.

-Ott is aludhatnál nálunk.-Mondta lelkesen a szőke lány. Ránéztem Mattre, aki csak bólintott.

-Hát, oké, de előtte menjünk hozzám ruhákért.-Mosolyogtam rá, mire ő felsikított.

-De adok én is ruhát szivesen.

-Hugi nem hinném, hogy Angel olyan ruhákat hord mint te.-Fújta ki a cigi füstöt Matt.-Te menj haza, én elkísérem Angelt és utána megyünk haza, ha neked oké?-Nézett rám a fiú.

-Nekem jó.-Rántottam meg a vállam.

-Pizsiparti lesz nálatok haver?-Állt meg mellettünk Andrew.

-Úgy tűnik.-Mosolygott rám.-Gyere te is-Mondta a srácnak, mire köpni, nyelni nem tudtam. 

Andy a reakciómat látva elfogadta a meghívást, és rám kacsintott. Istenem milyen idegesítő ez a gyerek..

-Na, akkor nálunk tali.-Pacsiztak le a srácok, majd Matt megragadta a kezem és kisétáltunk a suliból, hozzánk. 

-Mama, megjöttem!-Kiabáltam, mikor beértünk a házba.

-Szia Kincsem! Ki ez a fiatal ember?-Kérdezte mosolyogva, miután adott egy puszit az arcomra.

-Jó napot, Matt vagyok. Angel barátja.-Mosolygott a mellettem álló fiú.

._Ma ott alszok Kylienál oké?-Kérdeztem mamát, aki anyám helyett anyám.

-Ki az a Kylie Kincsem?

-Matt húga.-Mutattam a fiúra, majd felszaladtam a lépcsőn, és összeszedtem pár ruhát, és a fontosabb dolgokat amik kelleni fognak.

-Kész vagyok.-Sétáltam le az emeletről, a táskámmal a kezemben. 

-Akkor indulhatunk.-Mosolygott rám Matt.

-Vigyáz magadra Mama, holnap suli után jövök, szeretlek!-Pusziltam meg az arcát, és kiléptünk  a házból. 

-Hogy hogy nem a szüleiddel élsz?-Kérdezte barátom, miközben meggyújtotta a cigiét. 

-Anyám drogozott amikor megszülettem, rá 1 évre pedig túl adagolásban meghalt, apám pedig elhagyta mikor megtudta, hogy terhes velem.-Rántottam meg a vállam, mintha nem fájt volna beszélni róla, pedig őszintén nagyon fájt. 

-Sajnálom, hogy felhoztam, nem akartalak megbántani.-Rázta meg a fejét, majd magához ölelt. 

-Ez már megtörtént, el kell felejteni.-Sóhajtottam, és próbáltam visszatartani a könnyeket.

-Meg akarod ismerni az apádat?-Kérdezte Matt 5 perc csöndes séta után.

-Őszintén? Nem és igen. Jó volna tudni ki ő, de biztos tudni akarom ki mondott le rólam még mielőtt bizonyítani tudhattam volna?-Feleltem őszintén. 

-Rám számíthatsz, ha segítség kell, vagy csak beszélgetni akarsz, itt leszek.-Nézett mélyen a szemembe, mire bólintottam és egy mosolyt engedtem felé. 

-Anya! Megjöttünk!-Szólalt meg Matt ahogy beléptünk a gyönyörű házba.

-Sziasztok! Biztos te vagy Angel, Kylie nagyon várta, hogy megérkezzetek.-Mosolygott, majd magához ölelt.-Fiam, Andy már a szobádban van.-Nézett Mattre miután eltolt magától.

-Angel! Kiáltott fel barátnőm miután meglátott, és nekifutásból rám ugrott, és egyenesen a földön landoltunk. Egymásra néztünk és elnevettük magunkat.

_Andrew már tiszta ideg volt, hogy hol vagytok.-Súgta a fülembe.

-Ez hülyeség, semmi köze nincs hozzám.-Ráncoltam a homlokom.

-Még...-Mondta Kylie majd felpattant a padlóról, és felszaladt nevetve.

-Kylie!!-Futottam utána, de ahogy felértem lelassítottam, hisz három ajtó volt előttem, és nem tudtam melyik az, amit én keresek. Megálltam az első előtt, de hamar rájöttem, hogy az Matt szóbája, hisz a beszélgetése Amdrewval kihalladszódott. 

-Haver, mondtam, hogy hagyd békén!-Mondta Andy, ingerülten. 

-Én csak barátkozom vele!-Válaszolta Matt. 

-Két hét múlva meg már a barátnőd lesz, ugye? 

-Te attól félsz, hogy beleszeretek? 

-Nem félek, tudom.

-Jézusom Andrew nyugodj le, én csak a barátja akarok lenni, nem a pasija.

-Te ezt nem érted, haver.

-Akkor magyarázd el.

-Angel gyere már!-Rángatott a szobájába Kylie. 

-Mit akarsz csinálni?-Kérdeztem

_Átalakíthatlak? Tudod, smink, ruha haj...Kérlek.-Nézett rám kiskutya szemekkel.

-Oké, de utána segítesz leszedni a vakolatot az arcomról.-Tartottam a kisújam.

-Benne vagyok.-Nevette el magát, majd kisúj begyszót kötöttünk.

Öngyilkos szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang