Part 22

2.9K 93 15
                                    

Andrew Morris
-Anya ne akadj ki, de össze szeretnék költözni Angellel.-Mondtam ki félve a választól.
-Fiam,ez egy nagyon nagy lépés. Még mind a ketten nagyon fiatalok vagytok. Ezzel ráértek még szerintem. De ha ti így boldogok lennétek támogatlak benneteket!-Simította meg a karomat egy mosoly kíséretében.
-Köszönöm. Ez rettenetesen sokat jelent nekem.-Sóhajtottam fel.
Édesanyám épp mondott volna valamit, mikor Mia, a kishugom könnyes szemmel nézett rám.
-Te is itt hagysz mint Apu?-Kérdezte s könnyei végig suhantak arcán. Mia másfél éves volt mikor Apánk itt hagyott minket. Azóta én vagyok az "apafigura" az életében.
-Nem hagylak itt, sokszor jövök majd át hozzád, és te is sokat leszel nálunk rendben?-ültettem az ölembe szomorkás kishúgomat.
-Oké, de kérlek ne menj messzire.-Szipogott majd apró arcát a nyakamba fúrta.
-Nem megyek. Ígérem.-nyújtottam felé a kisújjam, amit ő összeakasztott az övével. -Mit szólnál ha ma velem aludnál?-Néztem le rá. Válaszul csak egy bólintást kaptam, arcomon pedig egy nagy mosoly terült szét. Lehet, hogy mindenki úgy ismer mint egy "rosszfiú" de a húgom mindig is a gyengepontom volt. Csak ezt nagyon kevés ember tudta.
Míg anya főzte a vagyorát, Mia és én kimentünk a kertbe játszani. Annyira feltöltődöm amikor látom mosolyogni, és tudom, hogy ez a mosoly azért van mert boldog, amiért időt tölthet velem.
-Gyerekek, vacsi!-Szólt ki anya nekünk. Szép lassan bementünk kezet mostunk és leültünk enni.
Miután megvacsoráztunk, lefürödtünk Mia és én felmentünk a szobámba és elkezdtünk Disney meséket nézni.
Angel🔥🖤: Mi van veled? Szinte lehetetlen elérni😂❤️
Andy🔥❤️:Bocsi,Miával voltam😅
Angel🔥🖤: Ja oké.
Azt hittem baj van😅
Andy🔥❤️:Nem, nincs. Viszont holnap beszélni szeretnék veled.
Angel🔥🖤:Öhm ez nem hangzik jól, de rendben😅
Andy🔥❤️:Szeretlek❤️❤️
Angel🔥🖤:Én is szeretlek❤️❤️
-Andy?-Nézett rám Mia.
-Igen?-Mosolyogtam rá.
-Ugye nem fogsz elfelejteni amikor már nem leszel itt? Nem akarom, hogy elfelejts.-Bújt hozzám.
-Picúr, sosem tudnálak elfelejteni. Te vagy az életem.-Öleltem magamhoz szorosan és egy puszit nyomtam a feje tetejére.
-Szeretlek Bátyus.-suttogta.
-Én is téged Picúr.- suttogtam vissza.
Egy pár percig még néztük az Oroszlánkirályt, majd kikapcsoltam mivel észrevettem, hogy Mia elaludt a mellkasomon. Leraktam a távirányított és én is lecsuktam a szemem. Pillanatokkal késöbb pedig engem is elnyomott az álom.

Sziasztok! Meghoztam az új részt(végre😅) Remélem tetszett ez a"különkiadás" a Morris család estéjéről. Ahol megismerhetitek a rosszfiú másik oldalát is.
Ha igen jelezzétek valamilyen formában és fejtsétek ki véleményeteket egy kommentben. Legyen szép napotok puszi☺️❤️❤️❤️
-R

Öngyilkos szerelemМесто, где живут истории. Откройте их для себя