2.Rész

5.2K 170 3
                                    

Angel Black

Ez  az új suli sem jobb mint a régi. Itt is ugyan olyan minden, pink ruhás barbie utánzatok, egy pár focista, és végül, de nem utolsó sorban a suli rosszfiúja. Andrew, volt az utóbbi, legalábbis a hallottak szerint. Nem tudom mit esz rajta minden lány, ő is csak seggfej. 

-Szia, új vagy?-Kérdezte a mellettem ülő lány.

-Szia, igen. Ez az első napom.-Feleltem halkan, hisz nem akartam, hogy a tanár észre vegyen minket.

-Értem, hát, akkor isten hozott nálunk! Kylie vagyok.-Mosolygott rám.

-Én Angel.-Mondtam, mire az ajtó kivágódott és Andrew lépett be.

Tekintete egyből rám iránylott, mire megforgattam a szemem. 

-A következő órára nincs házi, most pedig mehettek!-Mondta Mr. Hild és letörölte a táblát, mikor kicsöngettek. 

-Neked is tesid lesz?-Kérdezte Kylie.

-Igen.-Bólintottam.

-Az király. Akkor mehetünk együtt.-Szólalt meg egy hang mögöttem, mire megfordultam.

-Te ki vagy?-Kérdeztem a magas, szőke srácot. 

-Kylie bátyja, Matt. És te?-Kérdezett vissza.

-Angel.

-Aha, szóval Angyal?-Kérdezte mosolyogva.

-Angyal, fekete szárnyakkal.-Bólintottam mosolyogva. 

Miután átöltöztünk tesire, a folyosón ácsorogva beszélgettem Kylieval és Mattel. 

-Gyerekek! Ezen az órán az 10.-esek, és a 11.-esek össze lesznek vonva, szóval szabad foglalkozás lesz!-Mondta a tanárnő, és vissza is ment az irodájába. 

-Angyal.-Állt mellém Andrew.

-Seggfej.-Néztem rá.

-Oké, látom már találkoztatok.-Nézett rám Kylie.

-Igen, bár kihagytam volna azt a 10 percet az életemből.-Forgattam meg a szemeim.

-Oh, tudom, hogy imádtad.-Mosolyodott el.

-Már most gyűlöllek.-Mondtam, mire Matték felnevettek. 

-Nyugi Angel, egyszer hozzá fogsz szokni. Nekem is sikerült. -Rántotta meg a vállát Kylie.

-Őt megszokni? Lehetetlen.-Ráztam meg a fejem, mire ők elnevették magukat. 

Miután becsöngettek Kylie, én és Matt beálltunk röplabdázni. Ahogy átütöttem a labdát, a hegeimet takaró bandana kikötődött, és leesett a csuklómról. 

-Ezek mik?-Ragadta meg a kezem Andrew és szemügyre vette a régi, vagy éppen az újabbakat. 

-Semmi.-Mondtam olyan közönyösen, ahogyan csak tudtam. 

-Egy angyal sebbekkel? Szóval egy törött angyal vagy?-Fürkészte az arcom.

-Nem vagyok, törött, angyal meg végképp.-Rántottam ki a kezem a szorításából, és visszakötöttem a kendőt a csuklómra.-Ne mond el senkinek, kérlek.-Néztem bele a szemébe.

-Rendben....Angyalkám.-De cserébe elmondod miért csináltad.-Nézett rám komolyan, mire bólintottam. 



Sziasztok! Remélem tetszett a rész:) Legyen szép estétek:) <3 

Öngyilkos szerelemحيث تعيش القصص. اكتشف الآن